[Hardcore] Bounce now

Downloading......... ik geef morge wel n reviewtje weg ;)

Demonyx

ik vind het wel ok, alleen waarom draai je de gehele track die kick weg? da's alleen af en toeleuk, ja misschien is dat tegenwoordig in ofzo?? ik ga al weer een tijdje niet naar die feesies? snap wel waar je daarmee naartoe wil, check evil activities - didicated maar eens die doet dat ook maar ramt wel door, de kick ramt bij jou nooit echt lekker door in een vierkwartskick, snap ie? je bent eigenlijk contstant aan het opbouwen.. wel een compliment voor de deun , lekker en afwisselend, ook de vocals zijn ok, kan wel iets smeriger nog door een viezere kick en die mist ook wat mid, als je die nog wat distort wordt het wel wat met jou!

klopt idd dat er te vaak met de kick gespeeld word,het is al een wat oudere track en momenteel speel ik wat minder met de kick in de nieuwe tracks,zodat de tracks wat beter door rammen:D

thanx for the comments!

Hij begint op zich wel leuk, ik zou alleen die soort van windeffectjes door laten gaan op de achtergrond als de kick erin zit, alleen dan iets meer op de achtergrond ofzo, ik vind het zoals je het nu hebt nog iets teveel 'los' van elkaar staan.... verder net als wat hierboven al gezegd is word er teveel gespeeld met de kick om de 4 kicks, dat gaat nogal irriteren vind ik persoonlijk, ik heb liever dat het lekker doorraast en wat minder erg die tussenkickies krijg... verder zou iets meer percussie wel mogen... , het klinkt allemaal nog wat te leegjes... de melodie doet mij vrij weinig... en verder is de opbouw tot waar de kick erin komt te matig, het gaat allemaal maar wat gewoontjes door... er wordt niet echt opgebouwd naar een climax zeg maar. Verder zou ik als de kick erin komt de hoge tonen van de melodie er ook bij gooien wat je in de break wel doet, dan komt het wat 'overtuigender' over als je begrijpt wat ik bedoel,... vocal zou iets harder mogen. verder gebruik je wel leuke geluiden etc... op zich een leuk stukkie muziek maar kan nog stukken vetter klinken door wat aanpassingen...

good luck :biertje:

thanx for the comments!

ik ben het op alle punten wel met je eens,en ik denk ook dat dit wel 1 van m'n mindere tracks is en dat ik m maar laat liggen en er maar niks meer aan doe.
maar ik was toch benieuwd wat anderen er van vinden.:D

Back