• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop : AKAI MPC 2000XL SE

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

K-Lee

Ingeburgerd
Hello,

Ik verkoop mijn akai mpc2000xl se .
De mpc is een midi-sequencer en drumsampler in één en staat in praktisch elke professionele studio.
Se staat voor special edition .
Maw het is oranje/rood in plaats van standaard wit/grijs.
Oja, de 16 pads geven ff licht in het donker 8)

De mpc heeft alle opties : 64mb !! 8 extra outputs , enz.
Hij wordt geleverd met powercable, handleiding, akai cd-rom en ik geloof zelfs dat ik de originele doos nog heb!
Indien gewenst doe ik er nog gratis een externe cd-rom speler bij, die je kunt aansluiten via de mpc zijn scsi-poort.

Oja, de mpc is in absoluut perfecte staat
Je kan hem gerust komen uittesten bij mij thuis.
Msh komt ie nog op ebay maar waarschijnlijk niet…

Richtprijs : hmm, doe een bod, onder de 600€ gaat hij absoluut nooit weg.
Ruil : Ik zoek absoluut een elektron drummachine, yamaha su700,
(misschien ook korg ea-1, boss sp303, vocoder + fx in rack, pitchbare cd-speler (enkel), ... )
andere voorstellen ook welkom maar het liefste cash.

Reden : aankoop van andere instrumenten en hierdoor wordt de mpc min of meer 'overbodig'
Khoop dak er later geen spijt van ga hebben maarja..

questions?
pb/mail : info@k-lee.be

IMPORTANT :

de mpc2000xl se heeft een standaard geheugen van 2mb en een maximaal geheugen van 32mb,
in deze die ik verkoop is er 32mb

(en niet 64mb zoals hierboven staat maar ik kan blijkbaar m'n eerste post niet editten???????)
bedankt rodemannetje om me er op te wijzen (door de examens haalt m'n geheugen rare dingen met me uit)

akai.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back