• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Ruil (koop) Ensoniq Ts 10

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Achelousje

ober(heim) sturm strummer
Aloha ,
Wegens over compleet (heb er nog 1) een Ensoniq TS 10 inclusief stel floppys en handleidingen,
in nieuw staat!

Dus kom op met een leuk voorstel.( liever geen toetsen.Wel bijv ASR 10 R) evt bijbetaling van mijn kant of jou kant bespreekbaar..... en ook als je helmaal niets te ruil heb maar wel een TS10 wil.

Groetjes

Gunnar

Ik kan ook nog evt een DJ 70 van Roland en een yahama Qx5 fd bij de ruil betrekken...

Attachments

• ts10ts12.jpg
    ts10ts12.jpg
    28 KB · Bekeken: 59
Ben o.a. geintereseerd in een MR rack van Ensoniq.... of een Fizmo... of een leuke MPC...

Kom op wie oh wie maakt me los....
Hij mag ook weg voor 400( Heb geen senseo maar oploskoffie / decaf of thee ;)
Hij is in top staat.

Ik zei: OOK VOOR VIERHONDERD EUROTJES..... te koop

zag dat ik vandaag mijn 199ste bericht heb geplaatst....... kan het niet laten om er dan nog 1 totaal zinloos te plaatsen... en om dit heugelijke feit te vieren....Doe ik er de originele doos bij (als hij nog steeds bij mijn maat in de schuur staat)

Verkocht.
:slotje:

Heb nog steeds een DJ 70 van Roland te koop!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back