demich
Ingeburgerd
hooi alemaal ik heb een vraag en hoop dat een van de sf leden mij daarmee kan helpen.
ik zat een paar dagen geleden een beetje te lamballen op de bank toen ik op mtv iets zag wat me erg aansprak .
nl een academy voor dj`s en electronische maar ook acoustische muzikanten.
er werden alerlei workshops gehouden over reason,cubase,ea software.
maar ook met veel hardware zo was er iemand die al 9 uur lang lekker aan het freaken was met 6 andere mensen in een kamer anex studio van 10 vierkante meter en die mensen spraken dezelfde taal niet eens ( kan het mooier)
nu is mijn vraag eigenlijk heeft iemand hier daar aleens van gehoord (mischien ook gezien op mtv).
ik weet dat het in italy is maar daar houd het voor mij op .
ik wil dus eigenlijk weten of iemand weet hoe die academy heet ,waar in italy het is , en mischien zelfs wel wat adress gegevens.
mijn dank is alvast heel groot
grtzzz michel
ik zat een paar dagen geleden een beetje te lamballen op de bank toen ik op mtv iets zag wat me erg aansprak .
nl een academy voor dj`s en electronische maar ook acoustische muzikanten.
er werden alerlei workshops gehouden over reason,cubase,ea software.
maar ook met veel hardware zo was er iemand die al 9 uur lang lekker aan het freaken was met 6 andere mensen in een kamer anex studio van 10 vierkante meter en die mensen spraken dezelfde taal niet eens ( kan het mooier)
nu is mijn vraag eigenlijk heeft iemand hier daar aleens van gehoord (mischien ook gezien op mtv).
ik weet dat het in italy is maar daar houd het voor mij op .
ik wil dus eigenlijk weten of iemand weet hoe die academy heet ,waar in italy het is , en mischien zelfs wel wat adress gegevens.
mijn dank is alvast heel groot
grtzzz michel