handleiding Korg DL-8000R

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
DL8000R.jpg

Onlangs wist ik dit wonderschone delayapparaat te bemachtigen... helaas zonder handleiding! :(
Klinkt fantastisch, en ik heb de belangrijkste dingen inmiddels wel door... maar toch zou ik wel eens alle fijne ins & outs willen begrijpen. Nou is het een vrij obscuur apparaat, maar misschien heeft iemand de handleiding liggen, het liefst in PDF maar als ik 'm zou kunnen kopieren of gekopieerd kon ontvangen (tegen vergoeding, natuurlijk) zou ik erg blij zijn!

Alvast bedankt!

PS de op Internet circulerende MIDI implementatie PDF heb ik natuurlijk al! :W

Hoi Hanz, ik heb hier de handleiding liggen en wil hem wel voor je kopieren en naar je opsturen. misschien kun jij mij ook wel helpen. mijn wijf heeft de stoel laten vallen op mijn DL8000R en nu zijn de value en de warp potmeter afgebroken.
Nu kan ik dus nergens dezelfde potmeters vinden. Er staat ook geenwaarde op vermeld. Weet jij raad?

Qua potmeter weet ik eigenlijk geen raad... ben niet zo'n knutselaar... helaas!
Wat ik wel weet is dat dit soort dingen volgens mij 'rotary encoders' heten, van die dingen die met stapjes oneindig ronddraaien en per stapje 1 waarde verspringen. Misschien dat iemand anders nu een lichtje opgaat?
't lijken me trouwens vrij onconventionele dingen, omdat het van die knoppen zijn die behalve kunnen draaien ook kunnen 'inklikken' om een waarde te bevestigen.

Het zijn trouwens precies dezelfde encoder als die van de 'function' knop... misschien is die nog wel intact, en kan je 'm even openschroeven om meer informatie te weten te komen?

Je zou me een groot plezier doen met een kopietje van de handleiding.
Ik stuur je wel even PB.

Ja das waar ook, één van de potmeters kun je indrukken. Zal de handleiding morgen even voor je kopieren en naar je opsturen. In ieder geval bedankt voor de info, ga wel even verder speuren. In de Conrad staan trouwens wel potmeters die er erg op lijken. Of dat ze werkelijk zijn betwijfel ik.

Bedankt, Borrel, voor de handleiding! :biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back