• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

yamaha cs6x

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

snitch

°⧭°
zo goed als nieuwe yamaha cs6x, met originele handleidingen, professionele flightcase en smartcard... €650

het liefst zou ik hem inruilen op bijvoorbeeld een nord electro of andere synth met goede e.piano's en orgels. stel maar iets voor

af den haag

prijsverlaging: €625

PLUS nu inclusief een splinternieuwe 6-in-1 cardreader (USB)

de cs6x is zo goed als nieuw, met de complete set originele handleidingen, originele CD's en zelfs nog het het originele doosje van de smartcard *D :gaap:

bied anders iets de ruil aan, met of zonder bijbetaling van jouw/mijn kant:

toetsen: nord electro, kurweil k2000 of vergelijkbaar, yamaha s90, korg z1, oberheim ob-xa of ob8, alesis ion, ...

mixer: liefst wat vintage, maar een hagelnieuwe behringer kan ik ook gebruiken (GEEN ingebouwde fx svp, minstens 4 aux sends)

recorder: harddiskrecorder, minidiscrecorder, etc.

...of iets anders. roep maar!

(nog) niet opgehaald... ongeduldig :gaap: dus SCHOP

prijs kan nog omlaag, maar dan gaat de flightcase en/of cardreader eraf, want dit is al een koopje. een korg z1, kawai k5, roland d50, een stage piano... heel veel dingen zijn bespreekbaar !

600 compleet

hierna gaat hij markplaats.nl op, voor 650 zonder de cardreader

een paar reacties, maar niemand komt nog over de brug.

lager dan 600 voor de cs6x + case + cardreader ga ik niet

voor eventuele ruilvoorstellen: ik heb helaas geen auto, dus enkel ruilvoorstellen met eigen vervoer zijn reëel

naast de al genoemde zaken zoek ik nog een lexicon mpx1 of mpx500 (geen mpx100 of andere budget-versies), ensoniq dp/2 of dp/4, een vrij recente laptop, een roland rd-1000 of ander goed gewogen klavier, syntecno teebee, ...

mooie mixer gevonden, helaas wil de eigenaar niet ruilen

vanaf nu enkel te koop voor 600 euro

wel kijkers, nog geen kopers.

afdingen heeft geen zin (meer), 600 is de sf bodemprijs (nu op marktplaats.nl voor 700 euro)

koop eens een yamaha ipv een roland synth, dan weet je wat je hebt gemist al die jaren! :engel:

beste mede-sloebers 8o)

het heerst nogal: er moet snel geld komen! om de cs6x wat bereikbaarder te maken en wat cash binnen te halen ben ik op zoek naar ruilvoorstellen. de volgende punten zijn daarbij belangrijk:

:stupid ik heb geen auto --> je zult langs moeten komen in den haag
:maffia: deel van jouw ruilvoorstel is tenminste €300 cash
:smeris: alleen 100% werkende spullen

reageer svp vandaag nog, m'n internet ligt er thuis uit =(

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back