• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Zeer Mooie Minimoog in perfecte staat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Voor 1800 euro krijg je een zeer mooie gerestaureerde minimoog (zie de thread 'analoog geweld' van wiseguy voor foto's en nadere beschrijving, het gaat namelijk om die mini!

Inruil? Mmmm.. nord modular key en/of de expansion ervan, studio electronics, analogue solutions (phobos), vermona, zoiets....

ik geef 'm hier nog 1 schop.
weet iemand of de nieuwe interface al uit is, met deze advertentie erin? dan gaat het meestal wel lopen....

ik heb trouwens een paar wijntjes op en dan zie ik ruilenm of inruilen ook altijd wel weer zitten, als het maar iets leuks is.
geen oude teringzooi en ook geen saai spul, hè?!

hij hoeft niet op slot, maar de mini die ik nu te koop heb is niet die van wiseguy etc.....

deze heeft serienummer in de 12000, is dus een van de laatste geproduceerd, ziet er prima uit, helemaal geweldig met nieuwe knoppen en wat kleine dingetjes in het hout die hem de juiste look geven.

hij heeft 1 klein probleempje maar daar wordt aan gewerkt. af en tie een rare hoge toon, zit 'm volgens mij in de stekker van keyboard naar synth. verder helemaal jofel, maar ik dacht, in plaats van deze thread sluiten, kan ik 'm ok gewoon opnieuw benutten..... terwijl ik een oplossing zoek voor dit kleine probleem.
prijs blijft hetzelfde, tenzij je hem nu wilt met klein probleem en al, dan bied ik hem je aan voor 1500 !!!!!! (heb ik verder ook geen gedoe, vandaar.) en een reparatie hoeft echt niet meer dnan 50 nou ja100 euro max te kosten!

inruil edp gnat is bespreekbaar!!!! ;-) (monootje....!)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back