Clavia G2 Demo binnenkort ook voor Mac!

jij bent insider he bij clavia?

Is er al sprake van een nieuwe hardware synth? Of schiet ik nu heeel ver naast? :)

Origineel geplaatst door Thoraval
jij bent insider he bij clavia?
Is er al sprake van een nieuwe hardware synth? Of schiet ik nu heeel ver naast?

En dat wil ik ook blijven :)
Laat ik het zo stellen: als Clavia wil lekken, dan lekken ze in Den Haag!

Verder zijn er behoorlijk wat ontwikkelingen gaande, maar of het één-en-ander ook daadwerkelijk op de markt komt..? En dan nog... waar mik je op? ;) Zijn de Leads en de G2's al weer verouderd? Daggutnie!

Wout

Wat een klein beetje de intenties van onze Zweedse vrienden kan duiden...

dDrum, het hele concept en de voorraad, is verkocht aan de Amerikaanse importeur, Armadillo Enterprises. Dat kan ik vertellen, want Armadillo heeft het vandaag bekend gemaakt. Dat betekent dat Clavia zich alleen nog maar op de toetsen concentreert...

Wout

mooi :D

Nou verouderd zijn ze niet maar ik heb ze allebei al :X en ik wil meeeeeer :D

Origineel geplaatst door Wout Blommers
dDrum, het hele concept en de voorraad, is verkocht aan de Amerikaanse importeur, Armadillo Enterprises. Dat kan ik vertellen, want Armadillo heeft het vandaag bekend gemaakt. Dat betekent dat Clavia zich alleen nog maar op de toetsen concentreert...

Wout

Is er iets bekend omtrent de plannen van deze Armadillo met het concept dDrum ?
Gaan zij door met produceren (en evt zelfs ontwikkelen) of sterft dDrum een wisse dood ?

Als de G2 Demo voor de Mac komt..... zou het toch logisch zijn als de editor software ook voor de Mac beschikbaar komt... Of is dit wishful thinking? ;)

Origineel geplaatst door zero1
Als de G2 Demo voor de Mac komt..... zou het toch logisch zijn als de editor software ook voor de Mac beschikbaar komt... Of is dit wishful thinking? ;)

Is die er dan nog niet? Is die hier niet te downloaden of sla ik de bal nu helemaal mis?

G2 editor Mac OSX (onderaan de pagina)

Origineel geplaatst door Qubit
Is die er dan nog niet? Is die hier niet te downloaden of sla ik de bal nu helemaal mis?

G2 editor Mac OSX (onderaan de pagina)

Verrek ja.... Wist ik helemaal niet. Kennelijk iets gemist ergens... Nou, misschien toch maar eens aan een G2 gaan denken dan...

Je kan nu ook het persbericht nalezen.

Het lijkt me toch niet zo'n makkelijke beslissing om hun DDRUMS over te laten aan een andere partij. Uiteindelijk zijn ze daarmee toch gestart.

Ik ben ik alvast niet droevig want hierdoor kan Clavia al zijn aandacht richten op hun synthesizers zoals de Nord Lead en G2 Modular Reeks en nieuwe synthesizers natuurlijk.

Origineel geplaatst door Hover
Het lijkt me toch niet zo'n makkelijke beslissing om hun DDRUMS over te laten aan een andere partij. Uiteindelijk zijn ze daarmee toch gestart.

Maar die weg loopt langzaam dood.
Nieuwe samples, ja, maar die zijn vervolgens gratis te downloaden.
Ze verkopen er niet meer sets door.

Wout

Back