• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SE1x, Unitor 8 MKII, TX802

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

lo-fi

...Het maakt geluid...
Blijkbaar had ik de inflatie onderschat of heeft niemand geld na de feestdagen. Daarom alles nog even in 1 advertentie met nieuwe prijzen, en bieden staat vrij. Als ruilmateriaal ben ik geïntereseerd in een Nord Lead 1, bij hoge voorkeur met 12voice expansion.

Studio Electronics SE1x - €1199
Met custom geborsteld stalen faceplate en groene LEDs, door SE zelf uitgevoerd.
Een van de mooiste moderne analoge synths ooit gemaakt, volledig MIDI.

attachment.php

attachment.php

Yamaha TX802 met RAM4 cartridge - €189
8 part multitimbrale FM bak. Zeg maar 'n DX7 in 'n rack. Vertoont wat rackschade maar is verder OK

attachment.php

Unitor 8 MKII - €285
De MKII versie is met USB. Doet hetzelfde als de AMT8 maar heeft ook wat extra sync-en SMPTE functies.

attachment.php

De Unitor en de TX802 hebben vandaag het pand verlaten.

Blijft er nog één PRACHTIGE synth over. Wie maakt me los? Ik wil naar Cambodja op vakantie.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back