• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai DR16/ S6000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

helterbelter

Stamgast
Ik heb wat spul waar ik niets meer aan heb, namelijk een Akai DR16 recorder (dus geen "pro"versie), 16 sporen harddiskrecorder, met externe harddisk van 4,5 gb, smpteboard en midiboard. Optisch in perfecte staat (altijd met remote bediend). 550 euro.

Ook heb ik nog een Adatboard hiervoor (1adat in, 2adat uit) IB-1616. Kan ook in de S6000 sampler, of in de dd8, dr16pro, en volgens mij ook in de DR8. 150 euro.

eventueel ruilen tegen een goede compressor of galm. (focusrite, lexicon, drawmer, bellari, etc...)

Maar weer opnieuw aanbieden....

DR16 recorder, met 2 externe HD's (4,5 gb, en nog eentje waarvan ik niet precies weet hoeveel geheugen) SCSI kabels (2x1m80 en een 30cm koppelkabels, en een verlengkabel van 1m80), SMPTE board, Midiboard, voedingskabels, en een houten, geluidsdempende flightcase van 4 HE hoog. Recorder is in nieuwstaat, met uitzondering van een paar kleine krasjes op de behuzing (dus niet op de voorkant).

550 euro, nog steeds. Niet te ruil meer, tenzij je wel iets heel speciaals/vets hebt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back