Witte, met zwarte pads, in perfecte staat kerende Akai MPC4000.
Incl.:
- ADAT i/o board
- 40GB HD (+ IDE connectie en plaats voor tweede HD of cdrw)
- Standaard FX board
- +/- 200mb geheugen. (er zijn twee slots voor DIMM pc100 of pc133) Max 512mb.
- Zeeer veel sample cd´s op de interne HD. Geconverteerd naar akp (programs voor/van s5000/6000, MPC4k, Z4/8, Recycle 2.0) (oa. Spectrasonics symphony of voices [5 cd´s], Hans Zimmah Guitar Collection II, JV-2080 Pro Samples Synthline, Kraftwerk Robots and Computers, Akai Megabite, Modern beats pakjes (Dre, Timba, etc) enzovoorts... Te veel om op te noemen. In totaal 25GB aan samples.
- Logitech USB QWERTY keyboard voor input (net nieuw, klein en compact)
- Doos met schuim, manuals en kabeltjes, schroefjes en moertjes.
OS 1.7 geinstalleerd. + ceedeetje met Aksys, OS loader en OS zelf en up-2-date pdf manual
Prijs... tja... mmm.. Ik dacht aan 2100 euro of ruilen voor Roland MV-8000 mét VGA board. Dat lijkt me wel wat. Als u interesse hebt, PB´t u dan maar. MPC kan getest worden ergens in de regio van Antwerpen. Ik zit er ook niet mee om hem naar de Nederlanden of elders in het Belgische te vervoeren met de wagen. Gratis en voor niets. Mits u hem koopt natuurlijk.
Ik ben geen rijdende reclame koe. 
Incl.:
- ADAT i/o board
- 40GB HD (+ IDE connectie en plaats voor tweede HD of cdrw)
- Standaard FX board
- +/- 200mb geheugen. (er zijn twee slots voor DIMM pc100 of pc133) Max 512mb.
- Zeeer veel sample cd´s op de interne HD. Geconverteerd naar akp (programs voor/van s5000/6000, MPC4k, Z4/8, Recycle 2.0) (oa. Spectrasonics symphony of voices [5 cd´s], Hans Zimmah Guitar Collection II, JV-2080 Pro Samples Synthline, Kraftwerk Robots and Computers, Akai Megabite, Modern beats pakjes (Dre, Timba, etc) enzovoorts... Te veel om op te noemen. In totaal 25GB aan samples.
- Logitech USB QWERTY keyboard voor input (net nieuw, klein en compact)
- Doos met schuim, manuals en kabeltjes, schroefjes en moertjes.
OS 1.7 geinstalleerd. + ceedeetje met Aksys, OS loader en OS zelf en up-2-date pdf manual
Prijs... tja... mmm.. Ik dacht aan 2100 euro of ruilen voor Roland MV-8000 mét VGA board. Dat lijkt me wel wat. Als u interesse hebt, PB´t u dan maar. MPC kan getest worden ergens in de regio van Antwerpen. Ik zit er ook niet mee om hem naar de Nederlanden of elders in het Belgische te vervoeren met de wagen. Gratis en voor niets. Mits u hem koopt natuurlijk.
Ik ben geen rijdende reclame koe. 

(Voor een MV wel natuurlijk)
(U kan er ook nog externe USB hd´s en usb sticks aanhengen! (zoveel u wil, mits u een USB hubje hebt) De MPC heeft 2 USB poorten (1 mannelijk, 1 vrouwelijke)
.. Dit is al de tweede keer, ik weet het. ....... Mja..
Weliswaar zonder ADAT en andere opties. Maar wel inclusief een soundset.