• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Akai MPC4000 met vele goodies

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ikke

Ouwe rot
Witte, met zwarte pads, in perfecte staat kerende Akai MPC4000.

Incl.:
- ADAT i/o board
- 40GB HD (+ IDE connectie en plaats voor tweede HD of cdrw)
- Standaard FX board
- +/- 200mb geheugen. (er zijn twee slots voor DIMM pc100 of pc133) Max 512mb.
- Zeeer veel sample cd´s op de interne HD. Geconverteerd naar akp (programs voor/van s5000/6000, MPC4k, Z4/8, Recycle 2.0) (oa. Spectrasonics symphony of voices [5 cd´s], Hans Zimmah Guitar Collection II, JV-2080 Pro Samples Synthline, Kraftwerk Robots and Computers, Akai Megabite, Modern beats pakjes (Dre, Timba, etc) enzovoorts... Te veel om op te noemen. In totaal 25GB aan samples.
- Logitech USB QWERTY keyboard voor input (net nieuw, klein en compact)
- Doos met schuim, manuals en kabeltjes, schroefjes en moertjes.

OS 1.7 geinstalleerd. + ceedeetje met Aksys, OS loader en OS zelf en up-2-date pdf manual

Prijs... tja... mmm.. Ik dacht aan 2100 euro of ruilen voor Roland MV-8000 mét VGA board. Dat lijkt me wel wat. Als u interesse hebt, PB´t u dan maar. MPC kan getest worden ergens in de regio van Antwerpen. Ik zit er ook niet mee om hem naar de Nederlanden of elders in het Belgische te vervoeren met de wagen. Gratis en voor niets. Mits u hem koopt natuurlijk. :) Ik ben geen rijdende reclame koe. :walker:

Attachments

• akai mpc4000.gif
    akai mpc4000.gif
    101,1 KB · Bekeken: 97
Wooopz... Toch maar liever geen ruil. :o: (Voor een MV wel natuurlijk)

U mag ook bieden. Ik heb momenteel een hoogste bod van 1750 euro. Wie o wie biedt meer?

Nog ff de specs:

MPC4000
40GB HD
400 MB geheugen
ADAT board
Logitech qwerty keyboardje
cdrw apart erbij (dan kan je kiezen; of je steekt er de cdrw in, of je propt er nog een tweede HD in)
USB kabel

De MPC kan maximum 2 HD´s aan met en max capaciteit van elk 120 GB. Dus 240GB in totaal! 8~ (U kan er ook nog externe USB hd´s en usb sticks aanhengen! (zoveel u wil, mits u een USB hubje hebt) De MPC heeft 2 USB poorten (1 mannelijk, 1 vrouwelijke)

:doei:

Heb besloten hem toch maar bij te houden 8o) .. Dit is al de tweede keer, ik weet het. ....... Mja.. :z

Maar! Goed nieuws!! Bij Tach Tally bieden ze hem aan, spik splinter nieuw voor maar 1950 eurokes!! *D Weliswaar zonder ADAT en andere opties. Maar wel inclusief een soundset. :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back