Akai MPC demonstratie filmpje (jaja, het is echt zo makkelijk)

Damn, ze zijn niet stom bij akai.

Na het zien van zo'n filmpje heb ik eerlijk gezegd gelijk zin om zo'n apparaat aan te schaffen en het ook te gaan proberen.
Het werkt in ieder geval wel erg lekker op deze manier (alhoewel het bij ons normale mensen natuurlijk veel trager gaat!)

Nog meer van dit soort filmpjes??

Idd, als ik die kerel bezig zie krijg ik ook zin om naar een muziek winkel te stappen en eens zo'n mpc uit te proberen...
Wat ik me afvraag: akai heeft de pads van die mpc in een midicontroller gestopt (http://www.akaiproamerica.com/productsMPD16.html), als ge dat koopt, en ge gebruik bijvoorbeeld een vstiken om beats te maken, kunt ge dan uw beats ook real-time inkloppen?

Da's gewoon een controller, zoals je een midi keyboard controller kunt kopen. Tuurlijk kun je dan je beats inkloppen, je moet wel best sequencer hebben die die data kan opslaan. Soft of Hard speelt geen rol natuurlijk. Al zal een MPC waarschijnlijk strakker klinken :D

Zet die dude achter Ableton Live en ik durf te wedden dat hij eenzelfde flitsende demo geeft.. en dan rent iedereen naar de winkel voor Ableton Live.....

Zet die dude achter Ableton Live en ik durf te wedden dat hij eenzelfde flitsende demo geeft.. en dan rent iedereen naar de winkel voor Ableton Live.....

Denk je? Vlug even naar de winkel hollen dan maar }:|

Misschien is die vent zélf te koop of te huur, zou mooi staan in de studio nietwaar 8o)

Trouwens, ik durf wedden dat-ie nog goed is achter de mic ook... Al was het maar om "freeestyleee" te zingen.

Back