Controller

stealo2000

Ingeburgerd
Hey mensen!

Ik heb al wat rond gezocht op dit forum maar ik heb niks kunnen vinden wat betreft mijn vraag.

Ik zoek eigenlijk een soort van controller die mijn recording programma(s):"Adobe audition" "Soundforge 7.0" kan besturen.
Mijn microfoon staat namelijk een paar meter van m'n PC af. Als ik alleen ben dan moet ik dus alles zelf doen. Ik wil dus af van het constant op en neer lopen van mic naar PC om op play, stop of record te drukken met m'n muis.
Ik weet niet of het bestaat maar ik zoek eigelijk iets wat ik binnen hand bereik van m'n mic kan zetten zodat ik het Software programma vanuit een afstandje kan besturen. Ik heb eigelijk alleen maar play, stop en record nodig.

Weet iemand of zo'n apparaatje bestaat? Zo ja kan hij/zij mij dan misschien wat advies erover geven:)

Alvast bedankt!

Zoiets heet:

Verlengsnoer voor je muis?

Draadloze muis met groot bereik ken ook. :)

Je hebt ook een USB mini shuttle knoppen dingetje.

Of verlengsnoer voor je (computer-)keyboard. Doe ik ook: de spatiebalk dient om te starten/stoppen. Want met een muis moet je (van op een afstand) al vrij goed kunnen zien en mikken op die kleine ikoontjes...
Gecombineerd met een juiste 'drop in' + 'loop' hoef je niet altijd op en neer te lopen.

Laatst gewijzigd:
Idd zonde om hiervoor een midicontroller(t kan wel, als je op afstand meerdere dingen wil gaan bedienen) ofzo te kopen. Gewoon een draadloze muis/toetsenbord.. is gewoon een kwestie van je opstelling een beetje aanpassen

Back