P Prophet Ouwe rot Lid sinds 7 augustus 2002 Berichten 2.308 29 januari 2005 #1 heeft er iemand zo'n sample cd in audio samples te koop of te ruil? PB me gerust
divi Ouwe rot Lid sinds 21 oktober 2002 Berichten 2.444 Locatie lalaland 29 januari 2005 #2 waarom is dat zo dringend, als ik vragen mag (puur uit nieuwsgierigheid)? heb er trouwens geen, sorry, alleen de real thing
waarom is dat zo dringend, als ik vragen mag (puur uit nieuwsgierigheid)? heb er trouwens geen, sorry, alleen de real thing
P Prophet Ouwe rot Lid sinds 7 augustus 2002 Berichten 2.308 29 januari 2005 #3 ik sta op een bepaalde productie nxt week in opdracht van een platenfirma en had misschien wel wat sounds kunnen gebruiken van deze machine
ik sta op een bepaalde productie nxt week in opdracht van een platenfirma en had misschien wel wat sounds kunnen gebruiken van deze machine
P Prophet Ouwe rot Lid sinds 7 augustus 2002 Berichten 2.308 29 januari 2005 #4 Allen bedankt voor jullie reacties !! maar zeker in de richting van diegene die me met StarWars-snelheid aan deze MAchinesounds heeft geholpen tot forums!
Allen bedankt voor jullie reacties !! maar zeker in de richting van diegene die me met StarWars-snelheid aan deze MAchinesounds heeft geholpen tot forums!