Akai MPC2000XL

Status
Please reply by conversation.

Steven V

Ouwe rot
Deze zoek ik dus, in goede staat. Uitbreidingen niet nodig. Wel graag 32 MB, maar ook dit hoeft niet. Interne of externe (SCSI) zipdrive meer dan welkom, maar niet vereist.

O ja geen Limited Edition; ik krijg hoofdpijn van die felle kleuren.

Ik kan eventueel ruilen met een Electrix Filterqueen (+ euro's) of een E-Mu MP-7.

je electrix moet je niet wegdoen als je'n MPC erbij neemt, dan wordt-ie net plezant om je loops door te jagen!

Origineel geplaatst door blouies
je electrix moet je niet wegdoen als je'n MPC erbij neemt, dan wordt-ie net plezant om je loops door te jagen!

Mn Electrix gaat weg omdat ik geld nodig heb voor de MPC... Maar niemand blijkt het te willen hebben :(

Trouwens met de tijd komt er toch een Akai MFC42 in de plaats.

Ik zoek nog steeds...

Iemand een idee hoeveel het kost om een interne zipdrive te laten installeren? En is deze SCSI of IDE? SCSI zou een voordeel zijn aangezien ik dan met mn Adaptec USBXchange (die hier nu in de doos zit) files daarnaar kan schrijven en lezen.

Of hoeveel kost een interne SCSI Zipdrive (want ik kan het eigenlijk zelf installeren), en kun je dat Uberhaupt nog kopen?

Dank bij voorbaat.

176359.jpg

deze mpc namelijk MPC2000XL-MCD staat al tekoop op de site van thoman voor 1185 euro.
kzeg toch maar even melden aan je. Of deze al leverbaar is zou ik niet weten maar deze lijkt me de ultieme mpc

owja de link http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw2_artikel-176359.html?sn=7ca5bf479d5b931fe5b22a4b5ae42f66

Origineel geplaatst door Ken Waldek
176359.jpg

deze mpc namelijk MPC2000XL-MCD staat al tekoop op de site van thoman voor 1185 euro.
kzeg toch maar even melden aan je. Of deze al leverbaar is zou ik niet weten maar deze lijkt me de ultieme mpc

owja de link http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw2_artikel-176359.html?sn=7ca5bf479d5b931fe5b22a4b5ae42f66

Dat wist ik. Maar toch bedankt. Helaas is dat een beetje te duur (zat eerst idd aan nieuw te denken maar ben er dan vanaf gestapt). Je ziet ze passeren voor 550 onuitgebreid, dat is minder dan de helft; mijn keuze is dan snel gemaakt.

Ik zoek nog steeds...

8 outs exp. is welkom maar niet vereist, wel graag 32 mb ram. Belangrijkste is dat de pads en knoppen etc nog goed werken, krasjes mag als het maar niet overdreven is. Kortom goede staat.

Last edited by a moderator:
Status
Please reply by conversation.
Back