Studio Electronics Omega 8

Septic

ex Modular addict
Met ingebouwde Arp2600 filters!

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=20080&item=3779337875&rd=1&ssPageName=WD3V
d7_1_b.JPG

Alleen een feedback van 0; dat is weer dubieus. Voor de gokker zullen we maar zeggen.

Niks gokkers... Gewoon fake.

NIET DOEN DUS...

niet gokken, maar ook niet niks doen.
ik heb gevraagd of ik 'm evt op kan halen, volgende week. 's kijken.
betalingsmethode ziet er trouwens niet betrouwbaar uit!

Typ je vraag voor puistiusori. eBay stuurt een e-mailbericht naar de verkoper.

Typ je vraag voor puistiusori. eBay stuurt een e-mailbericht naar de verkoper.

Hello,

I am interested in the Omega 8.
If time permits, I would like to come by to see and test the machine before I place my bid. I'm in the London area during the weekend so any time of day is fine with me, either this saturday or sunday.

Please let me know if we can arrange something.

Best regards,
Erik

een vorige keer kreeg ik trouwes ook 's mail van een italiaans achtige naam, london based, over de interesse die ik ad eod in en vcs3, en dat hij er ook 1 had...r

Leo, ben je weer aan de drank ? 8o)

Leo
tweede fles

:duivels:

:D

ik zit aan een wijntje, inderdaad. maar dat is het niet.
ben ook patches op de nord modular uit te zoeken en dus met het towetsenbord (van de pc) op mijn knieën, vandaar al die tikfouten, gemiste letters etc. het ding is nl draadloos. op d eknieën is dan funest voor de communicatie.

Tis wel een toffe bak hoor die SE.

Ik heb hem al eens eerder trachten te kopen (maar nooit betaald of ontvangen) via ebay (voor 650 euro yeah right). Maar dat was natuurlijk ook een rip-deal.

Ik denk van dat ophaal-mailtje, dat als het een echte scammer is, hij deze truken al lang kent of doorheeft. (zeker als je in Nederland geregistreerd staat.) Het is zo GVD jammer, dat je deze bakken alleen bij dubiueze figuren langs ziet fietsen, nooit bij gasten met een feedbackscore van 400 ofzo.

Ik heb hem ook gemaild. In de trent van eerst opsturen dan betalen. kijken wat ie daar van zegt. Ik denk nee. Nou ja dan gaat ie die bak ook niet kwijtraken, want wie hier op gaat bieden is echt een gokker.

Laatst gewijzigd:
tja, ik kreeg bericht dat hij niet in londen zit, maar in spane (nu dan) en daar staat de synth ook, hoewel hij meestal in spanje is. de centen zullen dus wel naar londen meoten, met een moneygram of zo.
750 euro inclusief verzending. vuile teringoplichter.

dit is wat ie mij stuurde toen ik vroeg of ik met paypal kon betalen en hoeveel de verzendkosten waren naar holland:
Hi,
If you want to buy my unit i can sell it to you right now with 750GBP including postage and packing to Holland.
The problem is that one of my friends had problems in the past with Pay Pal. They
canceled without notice one of his accounts and it took him a month to prove them they
are wrong. Please visit www.paypalsucks.com , That is why I prefer for payment a
faster, trouble free method.
If you agree my price please reply me.
Thanks

jammer zulke lui, hij snapt zelf toch ook wel dat het spek zo begint te stinken!?
:r

Het is weer een echte ripoff deal.

Altijd verdacht, zulke appparatuur bij personen die net 2 dagen op ebay registreerd zijn.

Spanje, ja ja Wat een loser zeg.

Tis wel weer typisch, eind vorig jaar wilde ik op een Ghost bieden, stond ook in Londen, maar de verkoper zat ook tijdelijk in Spanje....dit is dezelfde persoon, met een nieuwe ebay account, waarschijnlijk. Vuile hufter.
Dat ie de verkeerde nog eens een poot uitdraait, iemand die hem wel weet te vinden en dan....:bekdicht:

Ja het is de combinatie van dingen he:

1. zeldzaam/duur apparaat voor een (te) lage prijs
2. Verkoper wil ook wel buiten ebay om verkopen
3. verkoper schrijft in krukkig Engels
4. nul feedback (of feedback voor niet relevante dingen)
5. alleen via een vage betalingsmethode
6. verkoper woont in een ander land dan waar het apparaat zich bevindt

Ik heb zelf soms ook wel eens gegokt op ebay, maar deze combi stinkt idd een uur in de wind
Net zoals bij legiolease: gratis rijk worden bestaat echt (niet)

kortom, laat je (niet) naaien :stupid

Ik zie net dat er al iemand heeft geboden. Wil ik 'm waarschuwen....blijkt het een prive veiling te zijn (identiteit bieders geheim).
Arme stakker.
Tenzij het iemand is die wil dwarsbomen - wel bieden, niet betalen.
Dan moet de verkoper weer bij ebay aangeven dat de koper z'n verplichting niet nakomt, want anders moet 'ie ebay commissie betalen.
Let's hope so. Niet dat het veel uitmaakt, maar alle beetjes helpen ;)

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Ik zie net dat er al iemand heeft geboden. Wil ik 'm waarschuwen....blijkt het een prive veiling te zijn (identiteit bieders geheim).
Arme stakker.
Dan moet de verkoper weer bij ebay aangeven dat de koper z'n verplichting niet nakomt, want anders moet 'ie ebay commissie betalen.

Ik zag het net ja. Nu weet ik het zeker. Een private-auction. Zodat wij de bieders niet kunnen waarschuwen. Wat een typhus-rat. En met dat bieden, heb ik ook aan zitten denken. Kost hem lekker veilingskosten, 3%, dus lekker 30000 euro bieden ofzo. Maar ik heb liever geen negatieve feedback.

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Arme stakker.

Is er bij ebay geen kliklijn oid voor dit soort zaken ?

dan maak je toch ff een tweede accountje aan :)

Je kan ebay ook een fraudemelding sturen, tís ff zoeken, maar het kan wel ! Pas ook gedaan met een faker.

Origineel geplaatst door demian
dan maak je toch ff een tweede accountje aan :)

Hehehe....BRB

Back