TB-303 gezocht!!

Status
Please reply by conversation.

smokmostus

Stamgast
Hoi allemaal!
Ik ben op zoek naar een TB-303, hoe die eruit ziet maakt me niet zoveel uit,
als ie technisch gezien maar 100% in orde is! (en niet al te duur hehe)

dank u :)

hehe.. die Revolution klinkt ook wel vet ja, maar het is toch niet wat ik zoek... En ik vind die future-look ook niet zo mooi eigenlijk.. Daarbij heb ik nou al maanden m'n zinnen op een tb-303 gezet, dat veranderd nu echt niet meer :D !!

Zoveel geld voor een TB303... ik snap het niet meer.
Ik dacht dat het geluid ondertussen wel een beetje over was... de 303 hype (waar ik vroeger vrolijk aan mee heb gedaan) is toch voorbij??

dik 900 euro... pffff.. maarja.. het is een collectors item natuurlijk.

Veel plezier er mee!

ja mensen, het is een grote (misschien wel belachelijke) hoeveelheid geld.... en ik ben nu arm tot ongeveer aan de zomer.. Maar goed, het is gewoon DAT geluid wat ik nodig heb en daarom heb ik het er wel voor over! :)

Ik heb zelf sinds een maand een TB303 met alleen slijtplekjes bij cutoff en reso. Verder erg mooi en kenton CV/Gate / modulatie inputs modificatie. En een tasje dr bij! sync24boxje heb ik ook :).
En ja, je kunt een hoop lopen klooien met klonen, maar zelfs mijn 777 kan de 303 niet 100% nadoen. Het is wel een hele fijne combinatie. Ze vullen elkaar goed aan.

-C-

Als ie zo slecht is dan zou ik zeggen, zet hem te koop voor een honderd of 5... en pb mij dan ff.. :)

Ik heb er eentje, maar heb er liever twee! :)

950 euro's.. damn zeg
Ik had mijn hele setje (303, tasje, kenton mod, syncbox) voor elkaar voor veel minder. Ik denk ook niet dat je in deze tijd makkelijk van je 303 af gaat komen. Belastingaangifte 2004 staat voor de deur, premieverhogingen, koopkrachtdaling, noem maar op.

-C-

Status
Please reply by conversation.
Back