Een TB-303 op ebay.de nu al op 890 EURO..

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Volgens mij kun je veel betere echt analoge monosynths halen voor die prijs. Nieuw nog wel.

Duhhh.... waar slaat dit nou weer op? 303 is echt analoog en monofoon. Zo heel veel echt analoog komt er tegenwoordig ook niet meer nieuw op de markt. En het beter/slechter verhaal is uiteraard een persoonlijke smaak. Het lijkt me wel duidelijk dat je nog maar nauwlijks aan echte synths hebt gezeten en teveel met de muis en je toetsenbord hebt zitten spelen. No offence. ;)

Inmiddels verbaast zich niemand meer over deze prijzen toch?

ik wel....

Jij bent ook niet niemand... :)

Ik word hier een beetje verlegen van. Ik hou ook van jullie...

Ik schrok zelf van die prijs toen ik hem zag. Daarom wou ik iets posten. Er is een thread waarin iedereen kan lezen hoe goedkoop ze een 303 gekocht hebben en ik was bang dat nu iedereen dacht dat dat een normale prijs is. Een 303 kost gewoon veel omdat idioten hem graag willen hebben. Momenteel staat ie zelfs al op 927 Euro. Ik als echte 303 fan zou dat er nooit voor geven... alhoewel.. als de mijn vandaag gestolen zou worden, dan zou ik hem morgen waarschijnlijk voor 1000 euro van een heler terugkopen....

Het laatste bericht hier van JB staat 927 euro......dan valt het met de prijsstijgingen toch ook wel mee, aangezien dat bericht van 8 jaar terug is....behoudens de gemodificeerde 303's dan.

Behalve dan dat het nu normaal is en toen men zich erover opwond.

Back