The Fast And The Furious 4 Synths!! :D :D

Krieshna

Ingeburgerd
Ik vind The Fast and the Furious en Need For Speed Underground zo gaaf.......

dus dacht ik: laat ik t maar ook met mijn synthesizers proberen..... ;)

Misschien een ideetje voor mijn mede-muzikanten? :eureka:

;)
dscf0016_large.jpg

(neonbuisjes + adapters zijn gewoon bij de computer en verlichtingspeciaalzaak te verkrijgen ) :biertje:

Origineel geplaatst door sweety
zo lijkt het net een pees-kamertje ,hahahaha:D

haha,

mijn moeder zei ook nog:

"ik ben blij dat je geen rooie lampjes had gezet..."

:biertje:

:dubbel: Kan je ze ook laten dansen met die spring-veren? En zit er NOS op?

Wel lagge ja!

Typisch gevalletje van 'Pimp my Synth' :D

Moet je natuurlijk ook een bijpassende computer kopen he :D

blue-light.jpg

Re: The Fast And The Furious 4 Synths!! :D :D

Origineel geplaatst door Krieshna
(neonbuisjes + adapters zijn gewoon bij de computer en verlichtingspeciaalzaak te verkrijgen )

Nu weet ik niet of neonbuisjes + adaptors wel zo een schitterend idee zijn in een studio...

Thanx for the compliments!!

Iemand vroeg me welke stands ik heb gebruikt, dat zijn deze:

Dit zijn 2 aparte stands:

Voor mijn twee onderste synths (Triton Pro X en Motif 7) gebruik ik een gewone Ultimate standaard.

Voor de bovenste (XP80) gebruik ik een quiklok onderdeel (uiteindelijk via RockPalace Den Haag kunnen bestellen).

Zie ook www.quiklok.com

Diegene die ik gebruik is de 60cm (QF524) er is ook eentje van 100cm (QF548 )

sku_QF_524.jpg

vervolgens heb ik die standaardopzetstukken van quiklok erbij besteld, overigens kun je afhankelijk vd hoogte van je set up en de lengte van het vorige onderdeel meerder opzetstukken erop zetten!):

QL636:

sku_QL_636.jpg

Groetjes,
Krieshna

Ik geloof IDD dat neon en bijbehorende adapters geen goede invloed hebben op je audio-signaal ...

Origineel geplaatst door Bass
Ik geloof IDD dat neon en bijbehorende adapters geen goede invloed hebben op je audio-signaal ...

Neon kan ik me niet voorstellen, maar trafootjes wel degelijk... vervelende dingen, zeker als ze gebruikt worden in de buurt van audiokabels of op hetzelfde verdelerblok als andere apparaten.

Origineel geplaatst door Hanz
Neon kan ik me niet voorstellen, maar trafootjes wel degelijk... vervelende dingen, zeker als ze gebruikt worden in de buurt van audiokabels of op hetzelfde verdelerblok als andere apparaten.

daar twijfelde ik idd ook over, maar ik heb de adapters niet in de buurt van de audiokabels gezet. De adapters zelf (en alle ander 'stroomkabelsdingen' heb ik ongeveer 2 meter van mijn audiokabels en (digitale) mixer gezet.

Overigens gebruik ik DS50 digitale monitoren met optische kabels, dus ik denk dat t wel meevalt, zeker omdat het een 'gewone' homestudiootje is. :biertje:

Back