alweer een nieuwe forumgebruiker!

jebe70

lid
Hallo allemaal,

Mijn naam is Hans en ga op dit forum door het leven als JeBe70. Na wat te hebben rondgekeken op dit forum gelijk geregistreerd. Er staat nogal wat interessante info op.

Even wat over mijzelf vertellen. In 1998 eerste synth gekocht, een 2e hands Roland D10. Nadat ik begreep dat er meer is dan alleen witte en zwarte toetsen indrukken 8~ ben ik me maar es wat gaan verdiepen in de technologie van het apparaat zelf. Dat viel niet mee.

In de tussentijd in een Sympho/Progressive Rockband begonnen als toetsenist en handleidingen van de D10 es gaan lezen om te kijken hoe je de boel wat aan kan passen...

D10 ingeruild en XP50 aangeschaft, iets daarna een Korg X5DR met een midi keyboard. hehe, kon ik eindelijk wat gaan experimenteren met MIDI. Try en error zal het soms wel worden, maar...hey...daar zijn forums voor

Muziekinvloeden: Dream Theater, Pink Floyd, Nightwish, POD, Fish

Favoriete toetsenisten: Jordan Rudess (Dream Theater), Mark Kelly (Marillion), Mickey Simmonds

Nog aan te schaffen: Goeie 2e hands Kurzweil K2000R (iemand????)

Ik hoop op dit forum wat meer te leren over MIDI en synths programmeren in het algemeen. Maar misschien kan ik anderen ook met het e.e.a. helpen. Dat hoor ik dan wel.

greetz,

H

Re: alweer een nieuwe forumgebruiker!

Origineel geplaatst door jebe70
Hallo allemaal,

Mijn naam is Hans en ga op dit forum door het leven als JeBe70.

Zeer verstandig. We hebben aan één Hans (met een z) genoeg :D

:biertje: Welkom!!!

O man! Probeer maar es met de naam Hans je ergens te registreren! Als ik voor elke melding "Username already exists" 50 eurocent kreeg dan had ik nu mijn eigen prive studio al rond!

Bedankt voor het hartelijk welkom :biertje: cheers!

H

Hay

hallohansallesgoed

:peukie:

Hey Turtle,

Met mij gaat het prima. Dank je.
net even een paar van jouw mp3s zitten te luisteren, klinkt niet onaardig! Je gebruikt oa ook een K2000?
Met wat voor software neem je de songs op?

greetz,

H

Hay

bedankt.

die mp3 zijn alleen met een arp en solina gemaakt(ik zit in een minimaliseringsperiode)
opgenomen met de pc cubase sx
die krzw2000, is heel mooi maar ik heb er vaak problemen mee:frons:

neus maar goed rond voor je wat koopt

Greetz Turtel

8D

Aloha! :biertje:

welkom!!!!!!!!!!

Hi Blieper,

Da's inderdaad weer es wat anders dan Hans (Anders)....;)

P.S.

Bedankt voor jullie welkom, Bliepertronic, B.S.E, Zoidsity en Scratch.

Komende weken druk met mijn laatste aanwinst: Kurzweil K2000R (via forum-member gekocht, jaja), de
telefoonboek-size manuals liggen al op me te wachten..

Iemand tip voor goeie online manuals?

Back