Hallo allemaal,
Mijn naam is Hans en ga op dit forum door het leven als JeBe70. Na wat te hebben rondgekeken op dit forum gelijk geregistreerd. Er staat nogal wat interessante info op.
Even wat over mijzelf vertellen. In 1998 eerste synth gekocht, een 2e hands Roland D10. Nadat ik begreep dat er meer is dan alleen witte en zwarte toetsen indrukken
ben ik me maar es wat gaan verdiepen in de technologie van het apparaat zelf. Dat viel niet mee.
In de tussentijd in een Sympho/Progressive Rockband begonnen als toetsenist en handleidingen van de D10 es gaan lezen om te kijken hoe je de boel wat aan kan passen...
D10 ingeruild en XP50 aangeschaft, iets daarna een Korg X5DR met een midi keyboard. hehe, kon ik eindelijk wat gaan experimenteren met MIDI. Try en error zal het soms wel worden, maar...hey...daar zijn forums voor
Muziekinvloeden: Dream Theater, Pink Floyd, Nightwish, POD, Fish
Favoriete toetsenisten: Jordan Rudess (Dream Theater), Mark Kelly (Marillion), Mickey Simmonds
Nog aan te schaffen: Goeie 2e hands Kurzweil K2000R (iemand????)
Ik hoop op dit forum wat meer te leren over MIDI en synths programmeren in het algemeen. Maar misschien kan ik anderen ook met het e.e.a. helpen. Dat hoor ik dan wel.
greetz,
H
Mijn naam is Hans en ga op dit forum door het leven als JeBe70. Na wat te hebben rondgekeken op dit forum gelijk geregistreerd. Er staat nogal wat interessante info op.
Even wat over mijzelf vertellen. In 1998 eerste synth gekocht, een 2e hands Roland D10. Nadat ik begreep dat er meer is dan alleen witte en zwarte toetsen indrukken
ben ik me maar es wat gaan verdiepen in de technologie van het apparaat zelf. Dat viel niet mee.In de tussentijd in een Sympho/Progressive Rockband begonnen als toetsenist en handleidingen van de D10 es gaan lezen om te kijken hoe je de boel wat aan kan passen...
D10 ingeruild en XP50 aangeschaft, iets daarna een Korg X5DR met een midi keyboard. hehe, kon ik eindelijk wat gaan experimenteren met MIDI. Try en error zal het soms wel worden, maar...hey...daar zijn forums voor
Muziekinvloeden: Dream Theater, Pink Floyd, Nightwish, POD, Fish
Favoriete toetsenisten: Jordan Rudess (Dream Theater), Mark Kelly (Marillion), Mickey Simmonds
Nog aan te schaffen: Goeie 2e hands Kurzweil K2000R (iemand????)
Ik hoop op dit forum wat meer te leren over MIDI en synths programmeren in het algemeen. Maar misschien kan ik anderen ook met het e.e.a. helpen. Dat hoor ik dan wel.
greetz,
H