best wel nieuw hier

djdeon

Pulserend Lid
:doei: Hoi,het lijkt me wel zo netjes om me ook eens voor te stellen want dat heb ik nog steeds niet gedaan (schaam,schaam)

Ik ben sinds een paar jaar bezig met het maken van muziek (techno en aanverwante zaken)draaien doe ik al wat langer
Eerst zitten pielen met een Amiga enzo (je kent het wel)
Daarna wat professionelere spulletjes gekocht.Het is nog steeds niet zoveel maar ik denk dat je ook met weinig spullen leuke dingen kan maken. Hieronder staat een linkje naar mn laatste creative uitspatting

http://members.ams.chello.nl/h.jong2/thevoice.mp3

johoo en welkom..

vette overgang rond de 4:40.. lekkere track, stevige beats.

welkom!
van die beats krijg ik een beetje marco v gevoel van. goed gedaan. ik ken die strings ergens van.

heeeeeee hallo! veel nieuwe leden de laatste tijd!!!

Have a nice stay!

kijk eens aan weer eentje bij ons uit het dorp vandaan
ik wist niet dat er zoveel muziekanten in purmerend waren

welkom;)

Bedankt allemaal, ik denk dat ik hier een hoop kan opsteken:peukie:

Enne EDP, die strings komen uit mn ouwe trouwe AN1X

Origineel geplaatst door zoe
kijk eens aan weer eentje bij ons uit het dorp vandaan
ik wist niet dat er zoveel muziekanten in purmerend waren

welkom;)

wereldstad he dat Purmerend, ook 'n hoop technische mensenkinderen... >:|

maaruhhh... welkom hans, wanneer kom je weer is een bakkie doen? je weet me te vinden 8o)

Origineel geplaatst door da goose

wereldstad he dat Purmerend, ook 'n hoop technische mensenkinderen... >:|

maaruhhh... welkom hans, wanneer kom je weer is een bakkie doen? je weet me te vinden 8o)

kunnen we niet een groot pand kopen met zijn allen hier in purmerend lekker makkelijk pils erbij :biertje:

Origineel geplaatst door zoe

kunnen we niet een groot pand kopen met zijn allen hier in purmerend lekker makkelijk pils erbij :biertje:

goed plan !!
het pand hier op de eerste etage staat te koop, wel een intens lelijke buurvrouw die mij nog wel eens loopt te stalken maar dat mag de pret niet krikken.
En shoarma, chinees, indonesisch, snacks, pizza's, alles op een kruipafstand!!! beter kan toch niet?? :{

Stoere track trouwens Hans, klinkt mooi ! :okdan:

:okdan: goed plan en dan lekker :dj: en :biertje: totdat de :smeris: komt enne Jef dat moeten we maar snel ff doen he

:{ Ben toevallig wel opzoek naar een ander huis duzz, als ik dan op de 1e ga wonen heeft je buurvrouw lawaai van 2 kanten :duivels:

Origineel geplaatst door djdeon
:{ Ben toevallig wel opzoek naar een ander huis duzz, als ik dan op de 1e ga wonen heeft je buurvrouw lawaai van 2 kanten :duivels:

nee... want ik woon 4 hoog en zij 1 hoog ;)

kun jij d'r wel mooi van me overnemen, GRAAG zelfs! :duivels:

kosten?? ik geloof 160.000 €

3 kamers toch? of 4? weet je wat ik ga wel ff op funda kijken

goed plan !!
het pand hier op de eerste etage staat te koop, wel een intens lelijke buurvrouw die mij nog wel eens loopt te stalken maar dat mag de pret niet krikken.
En shoarma, chinees, indonesisch, snacks, pizza's, alles op een kruipafstand!!! beter kan toch niet??

vind je het gek je ben ook zo een lekkere goserd :P

owjaa welkom op het forum !!!

Origineel geplaatst door djdeon
Enne EDP, die strings komen uit mn ouwe trouwe AN1X
Ik wist het, IK WIST HET, IK WIST HET GEWOON. :eureka:
DAT kon enkel ... de AN1X zijn, geweldig gewoon... enneh een lekkere track ook trouwens.
Oh ja, dit nog: ga maar alvast op zoek naar een winkeltje ... waar je verloren tijd kan kopen, want je zal hier vast wel wat tijd 'verliezen'. ;)

goed plan !!
En shoarma, chinees, indonesisch, snacks, pizza's, alles op een kruipafstand!!! beter kan toch niet?? :{

Stoere track trouwens Hans, klinkt mooi ! :okdan:

je vergeet de surinamer

Back