Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik zie aardig wat EIII/ESI import fixes staan in de changelog
Origineel geplaatst door dione
Tja....kep ondertussen via het onofficiele E-mu forum ook geprobeerd e.e.a. voor elkaar te krijgen,maar het lukt nog steeds niet....iemand van E-Mu zelf heeft me nu aangeboden dat ik de cd's opstuur en dan zetten zij 'm om naar EXB...![]()
?Origineel geplaatst door dione
het zijn de sample-cd's van E-Mu zelf,die ik bij mn E4XT kreeg...
Lompe shit dat ze dan bij Thomann Emulator X aanbieden + 4cd rom pakket waar de koper dus gewoon helemaal NIKS mee kan...
Origineel geplaatst door zero1
Kende je dit forum al?
link
Hier staat ook e.e.a. over het importeren van EMU CDs
Intussen ben ik blij dat mijn E-X nog steeds niet is geleverd... Ik ga 'm vandaag afbestellen. Wacht nog even tot er meer duidelijk is over die import toestanden.
Origineel geplaatst door dione
Overigens valt het wel mee met die import toestanden,zoals Etaoin al zei gaat het alleen fout met bestanden die niet door Windows worden herkend....daar schijnt nog steeds geen goed programmatje voor te zijn....(want over die andere software lees ik ook al niet veel goeds..)
afijn....Kontakt vind ik toch een veel fijnere sampler....maar Emu-X klinkt beter en heeft die filters hè ? maar werkt wel wat moeilijker... [/B]
Ik ga nu even de dvd-roms uit m'n muziekpc slopen om te kijken of dat helpt...
Origineel geplaatst door etaoin
En het antwoord is.... ja. Heb er nu een ouwe brakke philips cd-rw ingezet ipv de dvd-rom/dvd-rw en weg zijn de crashes.