Rackmount EWS88MT??

Remmelt

75 Sounds
Ik ben al een poosje op zoek naar een rackmount kitje voor de breakoutbox van m'n EWS88MT. Tot nu toe zonder resultaat.
Weet iemand misschien of er überhaubt zoiets in de handel is?? en zo ja waar ik dat kan bestellen??

voor de duidelijkheid; het is exact dezelfde afmeting als een cd-rom drive, en de schroefgaatjes zitten ook op dezelfde plek.

Alvast bedankt!!

Remmelt

Attachments

• ews88mt2.jpg
    ews88mt2.jpg
    9,5 KB · Bekeken: 109
't gaat er mij niet om dat ik er een kastje omheen wil bouwen; ik wil 'm gewoon 19" in m'n rack kunnen schroeven.

Waar ik dus naar op zoek ben zijn zeg maar van die oortjes die je ook vaak ziet bij ontvangers van draadloze mic's enzo.

Maar dan in de goede maat :D

Ga na de bouwmarkt of ijzerhandellaar,koop een stuk aluminium + hoekijzers!!!,zagen,gaten op maat boren en schroeven er in plaatsen
En klaar is kees???

Tja en dat ding in een pc bouwen lijkt toch ook mooi???

Ik heb er 3 stuks ingebouwt????

Gr,m-power

Hij is bedoeld om in de pc te monteren. Als je m wilt mounten in een 19" rack zul je zelf moeten prutsen of de ews mic2 of mic 8 aanschaffen }:| :D

Goh dat is idd balen, te meer omdat ik heb begrepen dat dat apparaatje eigenlijk het tweede leven van de ews88mt is.

Origineel geplaatst door mpower
Wel balen dat de rack versie van de phase 88 er niet op past!!!!!!!

Hij past wel maar dan heb je geen gebalanceerde uitgangen denk ik

Er is bij de phase 88 kaart een aansluiting bij gekomen om de rack versie daar ook op aan te sluiten
Denk dat ie voor de gebalanceerde gebeuren is????

Id balen,

Tja en als het wel zo is,Dan bestel ik er gelijk drie*D

bedankt voor alle reply's mensen, maar de produkten die vlex en hermax bedoelen zoek ik dus niet. (te diep, te lomp, en alsnog zagen en buigen voor een frontje)

Ik ben op zoek naar een oplossing waarbij ik aan weerszijden van de breakoutbox een oortje kan bevestigen; L-vormige beugeltjes dus, waarmee een 19" breedte gerealiseerd wordt.

mpower en mole; ik heb 'm niet in m'n pc gemonteerd omdat die aan de andere kant van de muur staat. Ik wil wel gewoon kunnen patchen namelijk. vandaar :D

Maar ben je dan niet geholpen met een 19"patchbay??
Behringer of neutrik (50 eurootjes ofzo). Wel een klein multikabeltje nodig dan.
Maar dan heb je alles in een keer opgelost toch?

Maar krijg je dan niet teveel ruisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

De kabels zijn ongebalanceerd

Of weet je daar een oplossing voor MOLE????

hhmmmmm, ja, een patchbay is een goede tweede optie, maar idd. ik hou het signaalpad liever zo kort mogelijk.

Misschien moet ik dan toch zelf zagen, buigen en boren?? :r

Oplossing voor de ruissssss
LOOP NIET TE PRUTSEN MET ONGEBALANCEERDE APPARATEN
8~ 8~ 8~ 8~ 8~
Zei de gek: Ik gebruik nu in de studio twee ews88mt's. Ik heb tussen mengpaneel en box 1,9m kabel (x16). Ik heb geen enkel probleem met ruis. Ik heb wel dikke zelfgesoldeerde tulp (goud) naar jack gebruikt. Hoewel niet gebalanceerd, wel goed geshield. Je kunt purist zijn of realist: op een oude fiets moet je het leren. We zijn niet allemaal wisseloord. We hebben allemaal wel eens gelezen dat het signaalpad ongebalanceerd liefst zo kort mogelijk moet zijn. Ik weet niet of daarmee bedoeld wordt maximaal 30cm of max 2 meter. Ik heb geen last van 2m ongebalanceerd.
Thuis ben ik echter wel zo verstandig geweest om te kiezen voor de EMU 1820m studio (die is wel gebalanceerd).

Jamaar ik mag toch ook wel iets tegen mpower zeggen. :luv:
Hij heeft wel last van ruissssss
Dacht ik
Of hebben we hier met topic-ruis te maken? :eureka:

MoLe je weet toch als je ook nog gaat patchen met een mt dat je wel meer ruis kan verwachten!!!!!!!

Nee,Ik heb geen ruis anders had ik dat wel gemeld,Toen ik een patchb er tussen had WEL

:luv:sorry heb ik je vriendje afgepakt,Nou MOLE je mag hem hebben?????????????:dubbel:

Op zich met goeie connectoren (de neutrik bijvoorbeeld)
Hoeft de ruis helemaal niet storend te zijn.

Nie persoonlijk hoor mpower, maar Ik wordt een beetje moe van de theoretici die denken dat het allemaal perfect moet zijn. Ik ben nu al een paar jaar professioneel aan het mixen, maar analoog (met veel ruis) is nog steeds ontzettend popi-jopi. Volgens mij moet je primair gewoon een goeie song of productie neerzetten ruisgeneuzel is secundair. Luister bijvoorbeeld naar de bakken ruis op de platen uit de jaren 70 en 80. De ruis is vaak gewoon hoorbaar in zachtere passages. Wordt de song daardoor slechter? Ik denk Mpower dat jij vind van wel.
Maar goe nu ben ik heel erg off-topic bezig.

Kortom: Mpower haal die ruis uit je hoofd en ga muziek maken :smeris:
Toch wil ik ook jouw vriendje zijn hoor (neem ik de ruis op de koop toe):luv:

Ga muziek maken????
Ben net wakker?????

Ik werk aan mijn muziek van 20.00 tot ongeveer 04.00 8)

Overdag ben ik met in en verkoop van goederen bezig??;)

Wat ruist er hier door het struik gewas!!!!!!!!!
Gr,m-power*D

Back