Attack of the Cyber Pirates

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

funxiun

I'm the master of the 808
Uit de VARA gids van deze week:

<i>Het probleem heet 'downloaden' en de entertainmentindustrie neemt het zo serieus dat ze voor haar voortbestaan schijnt te vrezen. BBC's The Money Programme onderzoekt de explosieve groei van het aantal digitale piraten. De makers praten met producers, sterren, de internetpolitie en met de piraten</i>

Aanstaande woensdag, 17 juli om 20.30u BBC2

R.

ik vrees dat als ik zou kijken dat ik me alleen continu zou ergeren

als Het Probleem 'downloaden' heet, geef mij dan maar een ooglapje en noem me Cyaanbaard... ;)
hoist the jolly roger! enteren!
aaaarrrgh matey...

volgens mij is dat een herhaling of niet? ik heb ooit zo'n documantaire op de bbc gezien en daar werden ook die gasten van kazaa geinterviewd. (in hun beste engels, oftwel engels met een amsterdams accent:) ) maar was wel een interresant documantaire.

Origineel geplaatst door EDP
volgens mij is dat een herhaling of niet? ik heb ooit zo'n documantaire op de bbc gezien en daar werden ook die gasten van kazaa geinterviewd. (in hun beste engels, oftwel engels met een amsterdams accent:) ) maar was wel een interresant documantaire.

Geen idee.
Ik zag 't in de gids staan en dacht "da's wat voor 't synthforum".
Ik heb de docu in iedergeval nog niet gezien dus ik laat ff een videootje meelopen.
Altijd interessant.

R.

Origineel geplaatst door Pjotr G
ik vrees dat als ik zou kijken dat ik me alleen continu zou ergeren
Ik heb altijd hetzelfde bij dat soort programma's. Mensen die er geen bal van snappen gaan ff met een "expert" proberen te praten die zelf waarschijnlijk ook denkt "wat doe ik hier". Ik erger me ook alijd dood aan dit soort programma's, al is het alleen maar omdat alles verkeerd uitgesproken en in een verkeerd licht wordt gesteld...

maarja, eigenlijk zijn we ook allemaal tuig ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back