korg Z1 voor 500 euro op v&a

Origineel geplaatst door Lacertus
Hooihuis!

Ik wist dat jij hem leuk zou vinden!! Veel programmeer mogelijkheden, en hij klinkt als een tiet, fijne arp, fijn keyboard: wat wil je nog meer?
Veel plezier ermee! ;)

Thanx! Ik zal er niet gauw op uitgekeken zijn inderdaad...by the way, de K5000s is ook een blijvertje hoor! Deze heeft (eerlijk is eerlijk) tot op heden nog wel het beste keyboard. Is alleen iets lastiger te programmeren dan de Z1, maar dat is een deel van de uitdaging.

Origineel geplaatst door Lacertus
:D

Had je de JP er nog uitgegooid? of toch je vriendin?

:o: :o: :o: ik denk dat ik er nog eerder zelf wordt uitgeknald, samen met mijn synths 8o)

Nee hoor, het is de bedoeling dat de JP er binnenkort uitgaat. Maar echt haast heeft het nog niet; afscheid nemen doet pijn =(

Origineel geplaatst door eelco
een Z1 is toch wel iets meer dan een VA? Ik ben het met je eens; 500 Euri voor een Z1 is een koopje.

EURO!!!!!!!!!

Sorry hoor, maar ik vindt euri zo stom

net zoals ola ipv hallo.

Origineel geplaatst door sander
EURO!!!!!!!!!

net zoals ola ipv hallo.

off topic: dat is hip taalgebruik....maar ik moet er ook niets van hebben. Net zoals "toppie" e.d. Het vervelende is, dat "euri" straks zo ingeburgerd raakt dat het gewoon officieel gaat worden.

Maar goed, een koopje was het wel.

new

new

Het is trouwens IK VIND zonder t !

Origineel geplaatst door sander
EURO!!!!!!!!!

net zoals ola ipv hallo.

Origineel geplaatst door Hooihuis
off topic: dat is hip taalgebruik....maar ik moet er ook niets van hebben. Net zoals "toppie" e.d. Het vervelende is, dat "euri" straks zo ingeburgerd raakt dat het gewoon officieel gaat worden.

Maar goed, een koopje was het wel.

Gaan ze dan al het geld vervangen in geld waar 'euri' op staat? En geven ze het geld dan ook populaire kleurtjes? Denk het niet :)

Het komt trouwens allemaal door die stomme GAMMA reclames dat mensen euri's gingen zeggen...

Back