Zelfgemaakte Steinberg Wallpaper

mky

Ingeburgerd
Mjaa , de titel zegt het feitelijk al he :)
Ben wat aan het prutsen geweest in fotoshop omdat ik maar geen leuke wallpaper vond voor men muziekpc ,
en aangezien ik het steinberg logo wel leuk vind en ook een cubase gebruiker ben heb ik deze dus in mekaar gestoken.
Tis niets speciaal maar ik hoop dat ik er andere mensen een plezier mee kan doen.

Groetjes

Ohja , moesten er mensen zijn die leuke links weten over wallpapers die ook maar iets met producing,synths of andere " making music stuff " te maken hebben , mag je gerust zeggen , want ik vind hier echt weinig fatsoenlijks van terug op het net...

Attachments

• steinberg wallpaper.zip
    27,9 KB · Bekeken: 80
Waarom een Steinberg wallpaper? De meeste mensen die ik spreek zijn helemaal niet zo blij met Steiny... Hij maakt per slot van rekening producten die alleen lekker lopen als je er een crack over runt ;)

Beetje eh.. wit he? En in de meeste gevallen staat de startbalk er ook nog eens overheen, dus zie je er wat minder van. Helaas is het 'creativity first' principe ook niet zo echt gebruikt, je hebt het logo onder in 3 keer gekopieerd, en over 2 er van filters gejaagd (een gauss blur, een plastic wrap, en een texturizer).

/zeikerd modus off

Wat overigens misschien wel leuk is, Alesis, Access, Hartmann, Waldorf etc. hebben soms "press photos" van hun producten; hele mooie shots op wallpaper resolutie. Is misschien een aanradertje, ook al heb je geen Fusion, TI, Neuron of Q :).

mss nog es het hele logo in het groot in het midden, maar wel de kleuren verzachten (ik weet niet hoe dat noemt in photoshop) mss gewoon layeren met een halfdoorzichtige witte laag ofzo, zodat je uiteindelijk het logo "verbleekt" hebt ;) zou wel leuk zijn denkik (zoals die middelste dus maar niet zo blurry , en mss nog net iets bleker)

voor de rest wel leuk 8D

en zorg dat het er nog goed uitziet op 1280x1024 :L

Origineel geplaatst door Mad Dan
De meeste mensen die ik spreek zijn helemaal niet zo blij met Steiny... Hij maakt per slot van rekening producten die alleen lekker lopen als je er een crack over runt ;)

Dan is het waarschijnlijk al erg lang geleden dat je iemand gesproken hebt. :z

ik vin de wallpaper niet zo trouwens..... sorry, het zal aan m'n smaak liggen

Back