wat krijg je als je olafmol na een nacht doorhalen een mix laat opnemen?

Schaam je door .ram te gebruiken... :(

nog steeds ongevenaard op lagere bitrates...met 20kbps mono krijg je bij geen enkele andere codec deze kwaliteit.....imho ;) na mijn laatste test van 1 jaar geleden ;)

ik lach me ziek..misschien moet je ff door de eerste 4 nummers heen luisteren wanneer ik echt begin door te branden ;)

heheheh, je zegt het zelf al Olaf, je lacht je ziek! Neeh, ik niet zo'n Ferry Maat fan! haha ;)

aha nee dan heb je inderdaad een probleem...aangezien ik de oprichter ben van de Ferrie Maat StalkerClub

HAHAHHA! Leeft ie nog? En wat doet ie dan zoal?

Maar eh, ik ben ook redelijk opgegroeid met Ferry hoor... :) Ik loop maar te stangen

ik heb geen enkel idee..... is dat niet een leuke voor de volgende Q&A?

Misschien... Maar hij maakt niet echt zelf muziek geloof ik toch? Als dat een uitgangspunt is tenminste.

Arv

Het begin is inderdaad net de soulshow...

uhhh....vooral de overgang naar eric b.'s "Make-Make-Make-Make them clap to this" was errug fout...en die lowpassfiler evenlater...:)

Ik heb ook een zwaar over the top "Bond van doorstarter-achtige-mix" gemaakt...of ala ben liebrand...ik zal effe een thread maken..

ok ik heb ff een tracklisting weten te destilleren:

Shawn Escofferey - Space Rider
VANDROSS, LUTHER - SHE'S SO GOOD TO ME (ORIGNAL ALBUM VERSION)
BURKE, KENI - RISIN' TO THE TOP (ORIGINAL 12' MIX)
GAP BAND, THE - OUTSTANDING (ORIGINAL 12' MIX)
MAZE - JOY AND PAIN (ORIGINAL LIVE 12' MIX)
Defcon 5 & Blue - goodbye
Emma Nilsdotter - Fran mig til dig (Marcus Enochson mix)
Donnie - Do you know
Gwen Guthrie - peanut butter
NJ Bell - you belong to me (i'm the baddest bitch remix)
NJ Bell - nobody is going to love you like i do (moodymann remix)
Erik B. & Rakim - Make em clap to this
Defcon 5 & Blue - goodbye
Rene & Angela - love you more
Shawn Escofferey - Space Rider
zuco103 - MORRO ELETRICO
Duke Pearson - Upa Neguinho
Afro Cuban Jazz Project - Baila Mi Conga, Vacilala
Deodato - superstrut
Blaze - Accaliberation
Craig Mack - flava in ya ear
Schmoov - what you do to me

hahaha..zo als die laatste icoontjes voelde ik me ook de volgende ochtend ;)

heerlijk!!

meer kan ik er niet over zeggen..
hier ben ik ook mee opgegroeid, Ferry Maat is ook nog steeds mijn held, a white man with so much funk!
Komt er nog een mp3 van?? kan ik hem in de auto gooien voor lange ritjes in de zon.

Wat moet jij met Ferry Maat in je kofferbak?

:confused:

wat krijg je als je olafmol na een nacht doorhalen een mix laat opnemen?

ik wil het niet weten :) hahahahahaha oh sorry jouw beurt olaf

hihi....nou ik zal ff een geheimpje verklappen:
voor mijn gevoel zijn het vooral de nummers 2 t/m 5 die het Soulsjoo gevoel teweegbrengen, en die komen toevallig allemaal van dezelfde verzamelaar: Classic Mellow Mastercuts part 1........ dus voor de liefhebbers: scoren die handel... geloof dat het op het label Beechwood is uitgebracht...

die hele mastercuts serie is trouwens aan te raden, allemaal super gemasterde full 12" versies, ze hebben classic funk, classic jazz-funk, classic soul, classic rare groove, classic mellow, classic house, classic salsoul, classic acid etc.etc. in weet ik hoeveel delen (jazzfunk loopt bv t/m deel 8) ... let wel op dat je de oude series koopt, de nieuwe zijn een beetje van die "Best of" 2CD's waardoor je de echte pareltjes mist...

ik heb ze ooit ALLEMAAL bij virgin megastore in adam voor een 10tje per stuk gekocht..de verkoper keek me aan alsof ik gek was, maar ik had alles gevonden wat ik al jaren zocht ;)

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol
ik heb ze ooit ALLEMAAL bij virgin megastore in adam voor een 10tje per stuk gekocht..de verkoper keek me aan alsof ik gek was, maar ik had alles gevonden wat ik al jaren zocht ;)

die verkoper keek waarschijnlijk zo vreemd, omdat er verder haast niets werd gekocht in de virgin megastore:
..inmiddels is 'ie behoorlijk failliet gegaan... ( heb jij effe mazzel met je aankoop!)

Back