Monomachine wordt Collectors item!!!!

pal

Mannelijk lid
De monomachine van Elektron krijgt een gelimiteerde oplage van maximaal 500 stuks in totaal!!!
Dit geld vooralsnog niet voor de tabletop versie.

De keys versie SFX-6 is met zijn aparte design dan ook een mooi ding om te hebben lijkt me...

Is dit echt een laatste serie? Het lijkt me meer dat de zo de minimoog voyager tour gaan en ook een limited edition uitbrengen waarvoor ze meer geld kunnen vragen.

De vraag is of daar behoefte aan is (vast wel, anders doen ze het niet). Doet me weer denken aan die zwarte waldorf's XT. Daar vragen ze soms ook 100 euro meer voor dan de standaard. Beetje onzin, er komt hetzelfde geluid uit.

Ik vraag me eigenlijk af of er veel mono's worden verkocht. Je hoort er niet zo heel erg gek veel over.

Gelimiteerde oplage om de synth exclusief te houden, of omdat de synth voor geen meter verkoopt?!!?!?

Ik denk het tweede. ;)

Heel eff op de site van elektron gekeken. Bij de SFX60 staat nu ook: 'optionally add an external keyboard to replicate SFX-6 functionality'. Het is waarschijnlijk te duur zijn om beide modellen in produktie te houden.

Origineel geplaatst door OnAcid
Gelimiteerde oplage om de synth exclusief te houden, of omdat de synth voor geen meter verkoopt?!!?!?

Ik denk het tweede. ;)
't keyboard en de joystick -stylish, dat wel- maakt 600€ verschil tussen de SFX6 en de SFX60. moet je geen econoom voor zijn om de gevolgen daarvan te voorspellen...

't keyboard en de joystick -stylish, dat wel- maakt 600€ verschil tussen de SFX6 en de SFX60. moet je geen econoom voor zijn om de gevolgen daarvan te voorspellen...
Zit er niet zo'n soorgelijk prijsverschil aan te komen voor de minimoog voyager rack en keys.

Ik vind dat maar een triestige truck eigenlijk. Oke als ze daar een 76 keys tellend uitstekend keyboard aan hangden, maar 3 octaafjes... 't Ja 't is dan ook een monofone machine (of beter 6x monofoon).

het loopt allemaal niet meer zo hard, ze moeten wat. beetje zielig dat ze het dan zó brengen.

ik blijf wel sigarenbandjes sparen, zitten ook leuke collectors items tussen.

Origineel geplaatst door Leo
het loopt allemaal niet meer zo hard, ze moeten wat. beetje zielig dat ze het dan zó brengen.

ik blijf wel sigarenbandjes sparen, zitten ook leuke collectors items tussen.
wat is er zielig aan zeggen dat de productie gelimiteerd wordt? het niet aankondigen en ineens stoppen met verkopen, dat zou pas stom zijn

F

F

En van een vriend hoorde ik deze week dat Feedback alleen een resterend demo exemplaar (staat in Rotterdam) wil leveren voor die prijs. En dat is niet omdat Elektron geen nieuwe exemplaren meer kan leveren... Maar dit is weer zo'n typisch staaltje Feedback bedrijfsvoering.

Back