kurzweil V.S. rush!!

Origineel geplaatst door rob'n
Als je niet te beroerd bent voor wat jatwerk: simpel. Ergens op het net zwerft er nog een .krz bestand met song en programs voor Tom Sawyer. Bijna exact dat Zwwwwwrp geluid uit het origineel. Laden, de programs rippen en klaar is clara.

als je misschien eens een linkje kon plaatsen :okdan: 8~

Virus A versie

Wij (aantal leden van mijn huidige band + extra muzikanten) gaan waarschijnlijk een tijdelijke Rush-tribute band beginnen als we er tijd voor hebben, dus moest het geluid toch hebben.

Ben geen grote Rush liefhebber maar die gasten zijn echt goed!!!! :okdan:
Heb ze wel live gezien laatst!!!! (mooie show ook)

Attachments

• sawyer bass.wav
    134,2 KB · Bekeken: 127
MMAAANNNN!!!
een rush tribute band!!!hou me op de hoogte!!! :halleluja
ik was hier zojuist een beetje aan het spelen met m'n ouwe K2000 en ik vond er een leuk
presetje in:program 126 (alaska)die gebruikt ook zo'n sweep...is dit warp??
heb het ingeladen in de K2661...het benadert het origineel...misschien kan ik dit nog een beetje editten?

wat ik trouwens ook nog eens wou weten,
is er iemand die weet of kurzweil nog bestaat??
er deden nogal veel geruchten de ronde dat kurzweil failliet was of overgenomen door samick/samsung
maar nu heb ik ook al het contact verloren met Lars Karstensen (kurzweil europe) ivm de ribbon controller die maar niet afgeleverd wordt...echt gék,ook de website is al een jaar niet vernieuwd....vreemd

Origineel geplaatst door the captain
MMAAANNNN!!!
een rush tribute band!!!hou me op de hoogte!!! :halleluja
ik was hier zojuist een beetje aan het spelen met m'n ouwe K2000 en ik vond er een leuk
presetje in:program 126 (alaska)die gebruikt ook zo'n sweep...is dit warp??
heb het ingeladen in de K2661...het benadert het origineel...misschien kan ik dit nog een beetje editten?

Houdt dat in dat je die file van Sander02 ook kunt inladen? Dat was wel een vette sweep namelijk. Werkt dat?

nee,dat staat er even los van.
bij de K2661 zat er zo'n smartmediakaartje met heel wat dingen,onder andere de presets van de K2000's,K2500's en K2600's,de bijlagen die hier geplaatst werden moet ik nog kopieren naar zo'n kaartje,want ik heb hier geen schrijver voor smartmedia...vandaar.

Back