[Industrial] Fundamentalist

kratarknathrak

All hail the dark lord!
http://www.newdarkness.host.sk/fundamentalist-def.mp3
rechtsklikken en "opslaan als" selecteren.

Een nieuw lied, wat ik gemaakt heb voor een binnenkort te verschijnen Amerikaanse industrial verzamelaar. Nu al te horen op synthforum!
Ideale luisteromstandigheden: Op een grote PA installatie in een geheel verduisterde parkeergarage om twee uur s'nachts. Neem je teddybeer mee.

2 Fundamentalist:

Om het kort te houden:

Ondanks dat het nu slechts 20.00 uur is (en dan nog op zondag) vind ik je track ok tot op het moment dat die dude z'n keel open trekt. (Hoewel ik je track wel zou draaien)!

Een industrialist fan

:W

Origineel geplaatst door Deimos
Hmmm,

Kan em niet downloaden :(

Zowel rechts- als linksklik niet
@deimos:moet je z'n url ff kopieren naar je adresbalk. heb ik ook gedaan want ik heb maar een knop op m'n muis.
@kratarknathrak: hele goeie sinistere track. maar dat gezang halverwege en je track fundamentalist noemen...hmmm ik weet 't niet. kan toch vreemde interpretaties opleveren....

@Cirkelzaag: Thx, dat werkte wel.

Ik vind de track eerlijk gezegd een beetje saai. Maar misschien ben ik wel niet industrial genoeg ofzo.
Op een amerkaanse industrial-cd... pas maar op strax krijg je een enkeltje Guantanamo Bay... ;)

Hahaha, dank jullie wel.

Enkeltje Guantanamo bay? mhhhh, lekker op vakantie. :walker:

Ik maak wel meer van dit soort politiek incorrecte dingen. Mijn backcatalogue zit vol met Stalinistische meuk, en zelf een compleet concept album over Noord Korea. Amerikanen gaan daar hard op. Ik krijg altijd heel veel enthousiaste reacties van over de grote plas. Nu kunnen dat natuurlijk ook CIA agenten zijn. Even oppassen met het regelen van een toertje door de USA dus. :) :bekdicht:

Vindt het zelf niet zo bijster veel met Industrial te maken hebben.

Tis meer een vage duitse hardcore met veel distortion. Tblijft hardcore als je het mij vraagt.

Mijn idee van industrial is nogal anders iig.

Maar ja...daar verschillen de meningen over. Hij beukt wel iig en die hi-hats zijn wel errrug mooi.

als ik jou was zou ik eerst ff uitzoeken of de tekst wel kan van die vocals, ik heb een paar jaar geleden ook een track gedaan met dat soort teksten, ik ben blij dat ik van te voren heb uit laten zoeken wat het betekende, het bleek iets over verboden uit de koran te zijn.
Ik heb een collega van mijn zus ernaar laten luisteren en hij raadde af om dit uit te brengen.. kon me nog wel eens hele grote problemen opleveren.
Zijn vrouw was enige dagen over de zeik toen ze het hoorde... no kidding...

tip dus... laat de tekst even nakijken..

dit is die track dus, mensen die er door geloofsovertuiging aanstoot aan nemen, mijn excuses

BTW, track zelf vind ik wel ok, niet speciaal, beetje te monotoon en donker voor mij..
BTW2: de track is nog een stuk voor de beruchte 11 september gemaakt

het klinkt bijna voorzichtig. de percussie aarzelt een beetje op de achtergrond terwijl ze zich afvraagt of ze wel zou durven doorklinken. het contrast tussen die aarzelende voorzichtigheid en die zware dreun erachter werkt niet zo voor mij. heb persoonljk ook een beetje meer afwisseling nodig. maar dat is natuurlijk maar mijn bescheiden mening. ik heb de indruk dat je beter kan, heb tenminste toch al sterkere dingen van je gehoord.

Laatst gewijzigd:
Mjah, dat is natuurlijk sterk smaak gerelateerd he? De track is zeer monotoon, maar ik vind dat het lekker werkt. Ikzelf zou een plaat met zo'n nummer zeker wel kopen. Hoewel een heel album lang wel wat te is. :)

DaGoose:
Volgens mij is dit de oproep tot gebed, Weet het niet zeker overigens. Maar als overtuigd atheist met zelfs sympathieen naar het Satanisme (hoewel ik vaak om die gasten moet lachen) breng ik dit gewoon uit. Als er mensen aanstoot aan nemen dan is daar de dikke middelvinger. Overigens staat de Koran bij mij braaf op de boekenplank, dus daar kan ik altijd nog mee zwaaien. Insjahallah!
Andere overweging: Die verzamelaar is komt alleen in de USA uit in een gelimiteerde editie, en dan voornamelijk in de omgeving Los Angeles/San Fransisco. In Europa is die waarschijnlijk zeer moeilijk te krijgen. Hoewel de track me dan weer dusdanig bevalt, dat ik erover loop te denken om hem ook op de volgende Lowlands Industrialism te zetten.

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Hoewel de track me dan weer dusdanig bevalt, dat ik erover loop te denken om hem ook op de volgende Lowlands Industrialism te zetten.

Fijn duister nummer van je.. :okdan: Mooie geluiden heb je gebruikt..
Bedoel je met 'volgende Lowlands Industrialism' nummer 2 of 3? Ik ben zo onderhand ook wel benieuwd hoe de rest van de nummers op deel 2 zijn..

Nee, dat wordt de komende dus, waar jij ook op staat. Deze track zou namelijk dan alleen in de USA uitkomen, maar ik vind hem zo goed, dat ik hem ook in europa uit wil hebben. Op LI 2 zetten lijkt me dan logisch.

Back