• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundcraft Spirit Folio Si

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

etaoin

Brodgar Tech
Soundcraft Spirit Folio Si, desktop versie.

6 x stereo in met sensitivity, 3-band EQ, 2 aux-send en balance.
2 x mono in (jack line en XLR mic met phantom), 3-band EQ met mid-sweep, 2 aux-send en pan.
2 x stereo in (aux return) met 2-band EQ, 2 aux send en balance
tape in (to mix of monitor)
mix out
monitor out + phones
inserts op de main
aux 1 pre- of post-fafer
aux 2 post-fader

Compact mixertje ideaal als synth sub-mixer (want helemaal stereo) of
als hoofdmixer voor een kleine setup.

Attachments

• spirit1.jpg
    spirit1.jpg
    42,1 KB · Bekeken: 85
Gek genoeg wordt er nu ineens op Marktplaats van alle kanten op dit ding geboden dus schop ik 'm toch ook hier nog maar even omhoog. Liever een goed thuis bij een SF-lid dan naar een of andere kiddo die denkt dat ie een DJ-mixser (sic) koopt. Laatste bod op MP is 120.

Oja, wel afhalen. Hij is niet zo heel groot, maar toch enorm onhandig om te versturen.

Goed, daar wordt je dus extreem moe van :(
Lieden die zeggen dat ze 'm hebben willen, daarna vragen of je 'm op wilt sturen zodat ze 'm eerst kunnen bekijken voordat ze betalen :confused: daarna zeggen dat ze nog wel van zich laten horen, bij navraag beweren dat ze je mailadres kwijt zijn (de advertentie staat er toch gewoon nog?!), dan om je telefoonnummer vragen en alsnog in stilte blijven hullen. Nou :kont:
Hij is gewoon weer te koop dus.

Tja, 150 geboden door iemand die het wel "even aan z'n vader moest vragen" en vervolgens niks meer van zich laat horen. Vader geen fan van Soundcraft duidelijk :D

Er werd via MP aarzelend tot 120 geboden maar dat eindigde altijd in gedoe (opsturen of "kun je 'm niet langsbrengen?").
Dus... voor SF leden, alleen ophalen, niet te lang wachten: 110 euro.

Ik zoek niet zo heel veel, maar mogelijk heb je iets te ruil waarvan ik nog niet weet dat ik het hebben wil?
I.i.g. ruilen (met eventuele bijbetaling mijnerzijds) voor een iPod (geen shuffle, verder maakt 't niet uit geloof ik).
Zat gister bijna vier uur in de trein heen en weer naar Oss met iTunes aankopen op de laptop. Niet handig :frons:

Het houd niet op met mensen die niet weten wat ze willen. Zou nu iemand voor 90 euro hem dezelfde dag op komen halen en die is ook nooit verschenen. Wat is dat toch?

Oja, die iPod heb ik inmiddels al :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back