• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

line 6 filter pro + EQ's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

LAB_

collapse
te koop: (of ruil)

Line 6 filter pro 19" filterbak/modeler,in zeer goeie staat, niet helemaal mijn ding (helaas)
check : http://www.line6.com/productDetail.html?model=37 , wordt niet meer gemaakt..
klinkt erg goed, helder, en gaat behoorlijk ver in z'n instellingen. (en is midi aanstuurbaar)

voor 390, euro (was 650)

of te ruil voor :

Clavia micromodular + wat poen,
of akai MFC 42 + wat poen.. (of een combinatie van die twee (of is dat te gortig?)

en tevens:

Boss GE-7, 7 bands EQ, + en - 15 frequentie boost, (dat klinkt lekker over je drums!), level control, in goeie staat..
voor 40,- euro

en:

Outline EP15 Dual channel half one octave EQ, constant Q filter, met LO CUT, + en - 12 frequentie boost, 19" 2HE
XLR, JACK en tulp in's en out's. mooie grijze bak. In redelijke staat, ik gebruik m niet zoveel meer (tja die RANE PE15 gaat er een stuk harder op, en ik heb vrij veel EQ's),
gaat weg voor:

140,- euro

re

re

edit:
ja vrij gortig, misschien dan (in geval van ruil) voor MN en MFC geld erbij..
(ik heb mijn eigen MN voor 200,- 2dehands gekocht, en de MFC zag ik laatst ook voor zo'n prijs langskomen)

low kick

low kick

nog steeds te koop!

boss pedaaltje: 35 euro

line6 filter bak = 370
meer info:

filter models:
Roland GR700
Korg X911
MU-Tron III
"VU-Tron" (voicebox vs mu tron)
Z-Vex - Seek Wah
Oberheim VCF
Elecrix filter factory
Spin cycle (inspired by Graig Anderson's Wah - Anti-Wah

en meer (niet persee) models van bestaande filters.

er zitten ook echt rare patches in arp emu, ringmodulatie, pseudo synth etc

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back