(Bootleg) M. Jackson vs. Japanese Telecom

Maks

Gromit the Evil Operator
omdat de track niet tijdig kon gepost worden, werd de andere thread helemaal volgepropt met andere dinge, dus hier opnieuw en beter:)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Wacko Jacko is stout geweest, en hij weet het...
Deze maakte ik vanmiddag...
Not much, maar naar aanleiding van de onlangs geplaatste Michael Jackson remix dacht ik deze ook maar even op het forum te gooien

Een Mash Up van:
-Michael Jackson - Bad (Accapella)
-Japanese Telecom - Japanese animation
-Morrissey - I'm Not Sorry (drumgroove gesampled)

=Bad animation

neem het qua mix etc met een korreltje zout... Ik zal een beter afgemixte versie misschien later nog posten....
deze bootleg is op een uurtje in mekaar gedraaid

Veel luisterplezier!
http://users.electrobel.net/Maxx->music

Laatst gewijzigd:
Ik vind 'm fijn!
En sorry dat ik je thread volgescheten en gebrabbeld heb.
Zal even doortrekken.

leuk bezig, eboman is geloof ik ook met dit soort dingetjes bezig tegenwoordig. lekker samplen en maar door mekaar heen gooien. ik vind trouwens die nirvana-mix beter dan je michael jackson-mix. ik vind dat de dj's steeds meer deze kant op mogen gaan, niet zomaar een plaatje opzetten en een ander erin mixen. nee gewoon twee of drie (of meer) nummers tot EEN nummer maken.

Origineel geplaatst door cirkelzaag
leuk bezig, eboman is geloof ik ook met dit soort dingetjes bezig tegenwoordig. lekker samplen en maar door mekaar heen gooien. ik vind trouwens die nirvana-mix beter dan je michael jackson-mix. ik vind dat de dj's steeds meer deze kant op mogen gaan, niet zomaar een plaatje opzetten en een ander erin mixen. nee gewoon twee of drie (of meer) nummers tot EEN nummer maken.

bedankt:)

ik heb nog een paar van die mixjes en maak er ook steeds bij. binnenkort meer online.

cheers

het is nix extreem speciaal, maar toch leuk om te posten:)

Origineel geplaatst door Mad Dan
I hear nothing... :(

bizar... ff heel kort laden, streamt nadien gewoon...:confused:

Leuke draai aan gegeven! complimenten, want het klinkt behoorlijk anders dan het origineel met verassende elementen!!!

Greetz
Mc Michael J.

ja klinkt leuk man...vind die drums ook heel mooi

Back