Gezocht: Interne IDE kaart lezer

sander

_
Ik kan ze nergens vinden in nederland. Weet iemand een adresje. Scheelt me weer verzendkosten vanuit buitenland.

Ik zoek dus een Interne 3,5" IDE ATAPI kaart lezer die geen drivers nodig heeft.

Het is voor in mijn MPC.

wat voor kaartlezer ? wat voor kaarten moeten er in kunnen ? wat voor merk ?
misschien kan ik wel iets voor je regelen, je weet waar ik werk :)

Zoiets als dit:

1040143026.jpg

Er kunnen dus meerdere soorten kaarten in. (compact flash/SD enzo).
1 soort kaart is ook goed, maar die dingen kunnen standaard altijd meedere soorten lezen/beschrijven.
Ik heb er 1 in duitsland voor geloof ik 24 euro gevonden, maar wacht nog op antwoord van een paar vragen en verzendkosten. Kan de link ff niet vinden.

SCSI is ook goed, maar die worden bijna niet gemaakt en zijn erg duur. Tenzij je mazzel hebt via Ebay ofzo.

Electrovolt, als je in jullie vooraad zoiets dergelijks ziet, dan mag je dat met mijn toestemming achteroverdrukken :)

Check of er ATAPi of iets van IISDMC opstaat en dat ze geen drivers nodig hebben. Soms staat er werkt onder alles OS-en, dan zal het ook wel goed zijn.

De lezers die je in elke winkel ziet liggen zijn USB en dar heb ik dus niks aan.

Origineel geplaatst door elektrovolt
weet jij misschien waar ik een inbouw zip drive voor mpc2000xl vandaan kan toveren ?

:confused: :confused: Waarom in hemelsnaam een zipdrive als je voor 50 euro twee cardreaders kunt kopen?? (eentje voor in mpc en eentje voorin computer)

Ten eerste is de toeganstijd veel sneller, ten tweede kan er veel meer op zo'n kaartje. Ten derde is zo'n kaartje vele keren betrouwbaarder.

Origineel geplaatst door sander
Ok, bedankt vor het vragen in iedergeval. Die computerland heeft zo te zien ook alleen maar USB.
Ik denk dat het dan toch maar duitsland gaat worden.

http://shop.vv-computer.de/shop/info/370666

24,90. Verzendkosten zullen wel een euroje of 15 zijn denk ik.

Als je zeker weet dat deze gaat werken dan mag je d'r voor mij ook eentje bestellen. Scheelt weer in de verzendkosten denk ik. Als je nog niet weet of het werkt dan wacht ik wel af wat er bij jou gebeurt en bestel ik 'm daarna! :)

Origineel geplaatst door lo-fi
Als je zeker weet dat deze gaat werken dan mag je d'r voor mij ook eentje bestellen. Scheelt weer in de verzendkosten denk ik. Als je nog niet weet of het werkt dan wacht ik wel af wat er bij jou gebeurt en bestel ik 'm daarna! :)

Ik hou je op de hoogte. Ik heb een groot vermoeden dat ie werkt, maar heb al wat vragen gedeponeerd op mpc forum.

Wat betreft verzendkosten:
The shipping cost to Netherland is 16,90 Euro 5kg
19,90 Euro 10kg

Back