[Sensation Black] Iemand nog heen geweest?

Nemco

Raarrr
Ik zat me zo af te vragen of er hier nog mensen zijn die op Sensation Black zijn geweest en wat ze er van vonden.

Ik ben in ieder geval wel heen geweest, en ik heb me vermaakt. Minpuntje was wel dat er te veel hardstyle/hardhouse publiek aanwezig was dat alleen maar wilde stampen, geen respect voor techno. Ik ben (was) zelf ook niet zo'n techno fan, maar als je niet openstaat voor andere stylen kom dan niet denk ik dan.

FF de line-up nog, Michel De Hey - Marco V - Chris Liebing - Mauro Picotto - Lady Dana. Ze draaiden allemaal wel goed IMHO, alleen Picotto was een beetje rustig bezig in vergelijking met de anderen. Tijdens Liebing z'n set viel z'n laptop een keer uit, wat ie trouwens goed oploste door daarna knalhard Speedy J - Bugmod er in te gooien.

Ik vond het te gek, alleen moet ID&T de volgende keer niet meer techno en hardstyle op een feest met 1 zaal doen, verknalde de sfeer een beetje.

techno is toch ook stampen toch? of is dat al te moeilijk voor de gemiddelde hardhouser?

en dat met die laptop, was dat een live performance, of dj'ede ie met een laptop?

Ben er ook geweest en ik had ook het idee dat de zaal alleen maar stilstond.Misschien kwam het ook omdat het zo druk was en je niet lekker de ruimte had om rond te springen.Het leek wel alsof de minimegamix de topper van de avond was want daar werd wel voor gejuicht. Ik heb me in evengoed prima vermaakt en de muziek vond ik ook tof

Origineel geplaatst door olafmol
techno is toch ook stampen toch? of is dat al te moeilijk voor de gemiddelde hardhouser?

Ik ken heel veel ex gabbers die hardhousers zijn.

Idd Techno is te gecompliceerd voor ze. (men vind t eentonig. Maar is dat niet afhankelijk van de DJ?)

ik vind hardhouse juist eentonig

sorry, mij werd nix gevraagd

als ik die opnames van grote (ID&T) feesten wel eens voorbij zie komen zie ik ook altijd alleen maar stilstaande mensen...een soort MEGA-kroeg ofzo!

Ja en daar gaatie weerrrrrrrrrrrr HeeeeeeeeHooooooooo

Origineel geplaatst door djdeon
HeeeeeeeeHooooooooo
Dat heb ik ook een paar mensen nog horen doen, echt supertriest.

Wat dat met die laptop was weet ik ook niet precies, maar dat is wat ik tegen kwam op de site van Liebing. Ik vind trouwens hardhouse/hardstyle een stuk eentoniger als techno hoor, doe mij dan maar techno...

Techno, Techno, Techno, Techno... >:|

Hardhouse was in het begin wel leuk, maar idd als vervanger voor hardcore :kont: (blugh).

Techno is muziek voor de geest :eureka:

psies, enne hij draaide volgens mij met finalscratch en dan kan het inderdaad wel eens zeuren worden als je laptoppie ineens vastloopt.

Hij loste het wel leuk op, maar het blijft jammer dat er zoveel mensen in het publiek waren die techno niet kunnen waarderen.

misschien is techno toch meer iets voor een lekkere ouwe fabrieksloods ofzo

als je dana boekt komen er gabbers, sim-pel.. dat had ik ook wel kunnen verzinnen..

hehe zet jerome er neer en deze jonge is aanwezig!

maargoed, dana trekt idd een hoop gabbers. das waar!

Ik ben zelf niet naar de black edition maar naar de white edition geweest. wat me vooral opvalt zijn de tracklists van de twee feesten, er komen zoveel dubbele tracks in voor. ik vermoed dan ook dat ID-T bepaalde tracks gedraaid wil hebben. maar misschien heb ik het verkeerd.

De White Edition was kwa DJ-Spektakel niet zo OK, vooral Jean maakte er naar mijn mening weer een potje van. maar staat waarschijnlijk onder contract bij ID-T, want op Trance Energy is hij weer van de partij en Gielen ook trouwens die dus ook op de white edition stond. Naar mijn mening zijn er op het moment wel betere DJ's te booken.

Greetz FLOW

Origineel geplaatst door djdeon
misschien is techno toch meer iets voor een lekkere ouwe fabrieksloods ofzo

Hell yeah! Dus eh... Rocco... Wanneer kunnen we weer in de Westergas terecht?!?!?

-boemski boemski- lekker knalle

Grtz, F.

Origineel geplaatst door TraiZor
ej is de black edition iets 'steviger' als de white edition, qua muziek?
White = trance & beetje club
Black = techno & hardhouse/hardstyle (al werkt die combo niet echt lekker)

Wat me trouwens errug irriteerde tijdens Black was dat stukje tussendoor waar die kerel de hele tijd "Sensation", "ID&T", "ArenA" moest zeggen. En ook elke keer die Sensation Theme erbij, na twee keer weet ik dat wel hoor, maar om dat nou voor elke DJ te doen... :fuckoff:

Back