[Cinematic track] Shape Shifter

Roonan

Lang lid
Dit is een track welke ontstaan is uit wat ge-experimenteer met ableton.
Dat heb ik opgenomen als een jam welke ik geremixed heb tot wat het nu is.
Bijna een hoorspel te noemen met veel sfeer en wendingen, je moet ervan houden, maar zeker de moeite waard.
Volgens mijn collega Conflix mijn beste track tot nu toe.

Klik hier voor de track: Shape Shifter

Veel luister plezier,
Ronald.

Dit vind ik een hele mooie track ! Lekkere wendingen en een lekker 'op reis' sfeertje.
Zo hoor ik ze graag :)

Zit een lekker sfeertje in! Sommige geluiden vind ik niet echt fantastisch (zoals dat laserbliep-achtige geluidje in het eerste gedeelte), maar over het algemeen klinkt ie prima.
:)

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Zit een lekker sfeertje in! Sommige geluiden vind ik niet echt fantastisch (zoals dat laserbliep-achtige geluidje in het eerste gedeelte), maar over het algemeen klinkt ie prima.

Nu je het zegt, klinkt inderdaad een beetje knullig vergeleken bij de rest, ik had gewoon een rij samples geladen in de EXS24 en lukraak wat geluiden erbij gespeeld. Mede omdat er bij de stem nogal wat achtergrond geluiden en zodoende deze iets uit te smeren zodat het contrast wat minder zou worden. (start en stop voice sample)

Maar in ieder geval bedankt voor de reacties :)

Ronald.

Origineel geplaatst door ProtoHuman

Nu je het zegt, klinkt inderdaad een beetje knullig vergeleken bij de rest, ik had gewoon een rij samples geladen in de EXS24 en lukraak wat geluiden erbij gespeeld. Mede omdat er bij de stem nogal wat achtergrond geluiden en zodoende deze iets uit te smeren zodat het contrast wat minder zou worden. (start en stop voice sample)

Maar in ieder geval bedankt voor de reacties :)

Ronald.

Zo Zo 13,2 Mb

Hey dat klinkt heerlijk alternatief. Eigen stijl, wat ik graag mag horen. Complimenten :okdan:

Hey Roonan,

Klinkt erg lekker gozer, erg sfeervol!!
Je gaat vooruit :D :P

Idd dat laserbleip geluidje wat dikker maken............. verder niets dan lof :okdan:

Origineel geplaatst door trigg
Hey Roonan,

Klinkt erg lekker gozer, erg sfeervol!!
Je gaat vooruit :D :P

Idd dat laserbleip geluidje wat dikker maken............. verder niets dan lof :okdan:

Thanks! Maar over welk geluidje hebben we het eigenlijk? :confused:
Ik dacht eerst de FX soundjes die her en der gespeeld zijn, maar ik krijg nu het idee dat het over het quasie vrolijke melodietje in de eerste twee stukken gaat. Dat melodietje is bewust met dat knullige soundje gespeeld om zo het contrast tussen het eerste en het tweede stuk nog groter te maken. in weze is de basis hetzelfde maar de feel en sfeer veranderd volledig, als je naar de tekst luisterd hoor je precies waar en waarom er een overgang is.

Ronald.

zeker een hele mooie track!!

alleen zou ik de hoge strings rond 2 min iets verder naar voren of net iets verder naar achter zetten zetten ivm met de attack. je hebt ze volgens mij met een keyboard ingespeeld alleen beginnen ze niet op het moment dat je een toets in drukt maar net iets later. correct me if i'm wrong.

verder :okdan:

Back