Kennismaken?

bazziman

Ouwe rot
Hoi ik ben Bazziman en nieuw alhier.Ik kom uit Delft en zit graag met mijn synths en samplertje te klooien...wil je wat horen surf dan naar dancetech (via mede-dancetech gebruiker achter deze site gekomen) en ga naar www.dancetech.com/bastiaan

Ik wil een beetje wat meer oude budget dingen gaan sparen en speelgoed a la vl-tone en de casio samplertjes om mijn arsenaal wat uit te breiden met origineel spul. Dus als iemand nog wat heeft liggen: ik hou me altijd aanbevolen!

Mooi trouwens dat er ook een goed, nederlandstalig forum bestaat voor de synth/sampler etc. gebruiker.

he hallo!

welkom hier, ik ken jou ergens van... ik heb je site eerder gezien!

Ben je weleens op the gas station geweens?

Aha yamaha in het huis, gezelli

Hoi,
volgens mij kom je inderdaad regelmatig op the gasstation.
Ik kom zelf nog maar zelden op dancetech aangezien ik het 303 en analoog forum het leukste vond, maar deze zo'n beetje helemaal dood zijn...

Origineel geplaatst door STicKX
he hallo!

welkom hier, ik ken jou ergens van... ik heb je site eerder gezien!

Jij zit toch ook op het MC 303 forum?

Greetings & welcomen

Heej bas volgens mij ken ik je van de a3k list. Ik heb je naam vaker op het net zien zwerven

welkom

en weer een uit delft !
dat houdt de verhouding delft/eindhoven mooi op peil :)

Goh, wat een foute achternaam zeg ('werk'), zul je vast wel veel mee gepest worden. ;)

Enne Delluf in de minderheid? D'r zijn gewoon meer Eindhovenaren. :)

En d'r is helemaal niets mis met Yamaha!

Bamse.... Ik las Yamaha en ben dus niet meer naar zijn site gaan kijken... Je begint me te goed te kennen. :)
Eindhoven regeert!

Maar bazzi? Ooit bij een MUC avond geweest in Delft? Erg relax.

klop oas une bus

oftewel: ja, ik post vaak op gaz.

Ik dacht al dat ik je ergens van kende :)

Back