wie wil mijn TR-808 nakijken

Nightly Build

Go for what you know
mijn TR-808 is stuk... loopt niet meer
ik zoek iemand die er even na wil kijken wat er mee aan de hand is en eventueel een reparatie wil uitvoeren.
ik woon in Utrecht.

Er is er maar 1 die hier écht iets mee kan:
pb even forumlid boemtsjak

Die heeft al heel wat 808jes opnieuw op de been geholpen!

Probeer Bert Vermeulen bij jou in het dorp. Dat is de absolute synthgoeroe.

bertje is overigens lekker goedkoop. Als er geen dure onderdelen hoeven worden te vervangen dan ben je waarschijnlijk niet meer dan 15 a 25 euro kwijt. Hij heeft altijd mijn spul gemaakt. Ik heb er denk ik over de jaren heen wel 50 bakken heen gebracht, waaronder ook de 808. Ik zal je morgen zijn nummer geven want dat heb ik zo niet bij de hand.

Origineel geplaatst door omiel
bertje is overigens lekker goedkoop. Als er geen dure onderdelen hoeven worden te vervangen dan ben je waarschijnlijk niet meer dan 15 a 25 euro kwijt. Hij heeft altijd mijn spul gemaakt. Ik heb er denk ik over de jaren heen wel 50 bakken heen gebracht, waaronder ook de 808. Ik zal je morgen zijn nummer geven want dat heb ik zo niet bij de hand.

tel nr verwijderd
Bericht door een moderator:
het lijkt me niet zo handig om hier telefoonnummers publiek te maken tenzij t die van jezelf is. Doe dit dan via pb o.i.d.

Last edited by a moderator:
dank voor de tips!

ik heb bert al gebeld maar hij heeft geen plek op het moment... pas over een maand weer.
boemtjak wil hem ook wel repareren maar de topografische afstand is een beetje een probleem
maar ik wil weer snel aan de slag met mijn 808
dus vandaar deze oproep

ik mis hem zooo =(

;)

Origineel geplaatst door Wiseguy
tel nr verwijderd
Bericht door een moderator:
het lijkt me niet zo handig om hier telefoonnummers publiek te maken tenzij t die van jezelf is. Doe dit dan via pb o.i.d.

Sorry

Boemtsjak heeft de mijne ook weer
in orde gekregen, een aardige handige
kerel...

Axel

Origineel geplaatst door Freakydile
Boemtsjak heeft de mijne ook weer
in orde gekregen, een aardige handige
kerel...

Axel

Jij mag pas over afstand klagen(Belgie toch?), ook jij doet dit niet...

Back