sampels van JX10?

robbie50

ferkeert lit
Mijn vraag,

Bestaan er sampel van de JX10?
in aiff formaat of zoiets?
Misschien zijn die al lang elders te vinden, maar weet ik niet waar......

graag reactie,

rob
:)

een synthesizer (en helemaal een JX met 2 oscs en sync endergelijke) is gewoon NIET 100% te samplen...
tenzij je er voor kiest om elke toets te samplen en dan ook nog eens met verschillende velocity waarden...
anders heb je maar een half resultaat wat ver van het origineel afstaat kan ik je verzekeren...

Origineel geplaatst door 6 trak
een synthesizer (en helemaal een JX met 2 oscs en sync endergelijke) is gewoon NIET 100% te samplen...
tenzij je er voor kiest om elke toets te samplen en dan ook nog eens met verschillende velocity waarden...
anders heb je maar een half resultaat wat ver van het origineel afstaat kan ik je verzekeren...
6trak,

Oke, bedankt voor je antwoord......
maar zijn er sampels van, of is hij te benaderen?
Ik had eigenlijk wel gedacht dat Roland op een van zijn SRX kaarten wat geluiden zou zetten, er staan wel wat JX8P geluiden op.......
maar NIET de STRINGS waar ik zo gek van was.........=(
vandaar de vraag namelijk.....

groet,

rob
:)

Als je de tijd die je er in zou moeten stoppen om hem goed te samplen zou uitdrukken in geld, zou je er niet dan beter 1 kunnen kopen?? :eureka:
(of een MKS 70 dan)

Origineel geplaatst door Achelousje
Als je de tijd die je er in zou moeten stoppen om hem goed te samplen zou uitdrukken in geld, zou je er niet dan beter 1 kunnen kopen?? :eureka:
(of een MKS 70 dan)

holy crap je hebt gelijk en we gaan nu allemaal onze sampler op de brandstapel gooien. jij begint. :okdan:

Back