Prodikeys value software

m.u.f.f

Ouwe rot
Ik heb mijn pc geformat en alles weer geinstalleerd. Nu merkte ik dat de midi mogelijkheid van mijn prodikeys onder reason niet meer werkte. Meestal berg ik mijn drivers/install software goed op, maar vanwege een verhuizing ben ik een aantal dingen kwijtgeraakt, waaronder ook blijkbaar de insall cd van prodikeys.

Creative is erg klant gericht, ik kan de install cd opnieuw bestellen, tegen betaling. :(

Heeft er iemand deze cd thuis liggen en is eventueel bereid deze online te zetten?

bvd

Attachments

• prodigy.jpg
    prodigy.jpg
    29,7 KB · Bekeken: 85
Applications

Date

1. Creative Prodikeys DM/DM Value software update version 1.12 (8.72 MB) 19 Jul 04 Download Now

This software update for Microsoft® Windows® XP, Windows 2000, Windows Me (Millennium Edition), and Windows 98 SE (Second Edition) operating systems, improves the previous Prodi..... Show Details...

Filename: PKeyDM_PCPatch_L9_1_12.exe
Creative Prodikeys DM/DM Value software update version 1.12
PKEY-WEBUP-1-L9

This software update for Microsoft® Windows® XP, Windows 2000, Windows Me (Millennium Edition), and Windows 98 SE (Second Edition) operating systems, improves the previous Prodikeys DM/DM Value software.

Enhancement

Improves the auto-chord accompaniment function in INTELLIGENT mode.
Fixes

Resolves the compatibility issue with motherboards using VIA chipset (PM800 Northbridge and VT8237 Southbridge combination).
Resolves the software accessibility issue in Windows XP non-Administrator accounts.
Requirements

Microsoft Windows XP, Windows 2000, Windows Me or Windows 98 SE
Prodikeys DM/DM Value software installed
Note

To install this update, do the following:
Download the PKeyDM_PCPatch_L9_1_12.exe file into your local hard disk.
Double-click the .exe file.
Follow the instructions on the screen.

Hoe kunnen we U verder helpen?
Verdere hulp nodig?
Indien U hulp nodig heeft met uw produkt raden wij U aan in onze Kennisdatabank te zoeken naar oplossingen geschreven door onze Creative Produkt Experts of neem contact op met de klantendienst.

U heeft niet kunnen vinden waar U naar zocht?
Indien U een vervangende installatie CD wilt kopen voor uw produkt, neemt U AUB contact op

wat je op jouw plaatje ziet, is het downloaden van een update

Sorry, ik had niet verder geklikt. Het scherm suggereerde dat je voor updates de AutoUpdate
moet gebruiken en voor volle downloads de select eronder. Maar niet dus.

Die drivers zijn geen echte update. Dat bestand kun je gewoon uitpakken met iets als winzip/winrar. Verwijs vervolgens tijdens de installatie naar de map waarin je het uitgepakte bestand gezet hebt en klaar is muff.

Je moet trouwens NIET de setup runnen als je dat bestand uitgepakt hebt, maar handmatig naar de drivers verwijzen. Zo werkt het met alle creative drivers helaas...

Origineel geplaatst door Skipsel
Die drivers zijn geen echte update. Dat bestand kun je gewoon uitpakken met iets als winzip/winrar. Verwijs vervolgens tijdens de installatie naar de map waarin je het uitgepakte bestand gezet hebt en klaar is muff.

serieus? dat is dan weer godse relaxed, ik dacht dus eerst dat mijn lichte dyslexie mij weer de das om deed (gelukkig was ik niet ook nog eens stoned)

Ik ga het vanavond proberen, bedankt gasten.

Je moet trouwens NIET de setup runnen als je dat bestand uitgepakt hebt, maar handmatig naar de drivers verwijzen. Zo werkt het met alle creative drivers helaas...
okay, mij gaat het alleen om de midi mogelijkheid onder reason, anders ga ik wel naar de winkel terug met de vraag of ze een kopie willen maken van de install cd.

Ik snap sowieso niet waarom Creative zo moeilijk hierover doet, maar misschien moet ik ze nog eens even mailen met de vraag hoe en waarom...

een .exe bestand uitpakken gaat helaas niet :confused:

Ik heb nog steeds geen reactie van creative gekregen op devraag, dus weet iemand nog een mogelijkheid tot installatie van de drivers? Of heeft iemand voor mij de driver, ik heb eventueel wel een ftp waar het op gezet kan worden.

wat een kut support van creative :r

Een exe bestand openen gaat wèl. Gewoon winrar starten en het bestand openen. NIET op dubbelklikken natuurlijk...

Een exe bestand openen gaat wèl. Gewoon winrar starten en het bestand openen. NIET op dubbelklikken natuurlijk...

Ik heb het gebprobeerd, je kan idd het setup bestand openen met winrar, maar helaas geen drivers included.

Nog steeds driverloos, kan iemand mij hier uit de brand helpen?

De drivers staan er wèl in. Ik heb nu even geen tijd om het voor je uit te zoeken, maar ze zitten er echt in. Er staat alleen geen setup.exe ofzo in, maar je moet ze installeren via het apparaatbeheer (device manager) van windows.

De drivers staan er wèl in. Ik heb nu even geen tijd om het voor je uit te zoeken, maar ze zitten er echt in. Er staat alleen geen setup.exe ofzo in, maar je moet ze installeren via het apparaatbeheer (device manager) van windows.

nou, ik heb de patch bestand geopend met winrar. er staan 2 cab bestanden in wara ik niets mee kan. overigens staan er ook geen .sys of .inf bestanden er in, dus er valt niet te installeren aan drivers. ik weet hoe ik de drivers m,oet toevoegen maar via het bestand wat creative beschikbaar stel kan ik niet mijn midi functionaliteit terug krijgen van mijn keyboard

Back