• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mam mb33 mk2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

omc

boem
Ik gebruik hem amper en daarom mag hij de deur uit.

125 euro of ruilen tegen een Behringer BCR-2000 (die haal ik anders van het geld dat ik ervoor krijg)

Te zien/horen/ophalen in zaltbommel (omg. Den Bosch)
Opsturen mogelijk, kosten voor de koper.

mb33mkii.jpg

The MB 33 mkII (pictured above) released in 1998 adds a few more features. The 24dB filter has been replaced by an 18dB filter just like the original TB-303 used. A new sub-oscillator was added and can be mixed with the other two waveforms for even meatier mono-bass sounds. A new distortion effect is also present and can be dialed-in to dirty things up - sounds great when resonated at high frequency cut-offs! MIDI can send/receive controls for the cutoff, resonance, ENV mod, accent, decay, distortion, and autoslide on/off.

Whereas the original MB 33 and Freebass 383 before it sounded very much the same as the TB-303, the newer MB 33 mkII adds even more possibilities for creating your own unique 303-like sounds - and at a fraction the cost of an original 303!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back