Egosys gebruikers gezocht voor latency meting

dvdlei

Nieuwkomer
Door dvdlei - donderdag 18 juli 2002 15:17

--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben op zoek naar mensen die een pc hebben in combinatie met een Egosys geluidskaart (liefst een wamirack maar mag ook iets anders zijn).
Ik wil diegene vragen of zij een stukje testsoftware door mij geschreven willen draaien en de resultaten daarvan aan mij door willen geven.

daniel@ur.nl

Achterliggende info:
Voor mijn afstudeeropdracht ben ik de ASIO2 ondersteuning in Delphi aan het onderzoeken. Dit doe ik deels door een latency meting uit te voeren die er als volgt uit ziet.
Sluit een output van de geluidskaart direct aan op een input . Speel een stukje audio af en neem direct alle audio op die binnenkomt op de input. Uit de wavefile die hieruit ontstaat is de daadwerkelijke latency af te lezen die optreedt. Ik krijg bij deze meting waardes die ik niet helemaal thuis kan brengen en daarom wil ik dit op meerdere verschillende systemen uitproberen.

Zoals ik je al zei op GOT: mail maar, ik help wel mee, zolang je software maar geen vage DLLs installeert of mijn registry vern*ukt. Mail maar.

Back