En wederom. Ik heet IRL Pieter, en mijn naam is Pieter. Ik woon vlakbij Sneek, en heb de zolder geannexeerd om alhier mijn troep te plaatsen. Ik werk op een pc met Cubase en FruityLoops voor beats ed, alles gecontroleerd door mijn DX-7 mark 1. Maar mijn passie ligt toch eigenlijk vooral op het podium, waar ik helemaal uit m'n dak funk. Hetzij op mijn Selmer Mark VI (altsax), hetzij dus op mijn dxje of op een alpha juno 2 (waaraan natuurlijk wel enige modificaties moesten worden verricht om het hardcoreimago af te werpen).
Ik ben hier vooral omdat ik wat info hoop in te winnen over een goeie hammondmodule, en over de vraag waarom een dx-7 een beetje lage velocity uitstuurt over de midi?
Qua klanken ligt mijn voorkeur dus bij vintage-shit a là hammond, rhodes, wurlitzers, clavinets, solina... enfin.
De groet'n.
Ik ben hier vooral omdat ik wat info hoop in te winnen over een goeie hammondmodule, en over de vraag waarom een dx-7 een beetje lage velocity uitstuurt over de midi?
Qua klanken ligt mijn voorkeur dus bij vintage-shit a là hammond, rhodes, wurlitzers, clavinets, solina... enfin.
De groet'n.
Welkom!!!