• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

sennheiser mkh415t

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ultragevoelige richtmicrofoon van sennheiser.
Zonder voeding en schockmount...300 euro.
In perfecte staat.Evt.ruilen?

Attachments

• mkh415t.jpg
    mkh415t.jpg
    11,1 KB · Bekeken: 57
ruilen?

ruilen?

Ook te ruil,is een proffesionele microfoon met interferentie membraam,condensator,ultra low noise,wordt veel gebruikt in de radio en televisiewereld.Kristal heldere opnames,knisperend en levend.Nieuwprijs was meer dan 1200 euro.Werkt met een t-voeding.Is uit te testen in mijn studio..
Superkoopje!!
Bieden mag,te ruil voor een kickende drumdoos!!!

een hele mooie richtmicrofoon voor weinig??

een hele mooie richtmicrofoon voor weinig??

schopje..:mega:

mag dicht!

mag dicht!

:slotje: :slotje:
Ik hou hem maar want het is een geweldige microfoon...raar hoor dat niemand hem wil,deze mics zijn peperduur!!!En retegoed!!En een voeding is nog mte regelen hoor,ik heb er wel eentje en een schockmount ook....Maar nu is het te laat!!:peukie:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back