[Track] Heiplaat

Scratch

Stamgast
Snuiters :D

Ik had 'm al een poos liggen, wou 'm graag laten horen als ie af was, maar helaas... 't is nog steeds een demo'tje...

Gear: Yamaha DJX II; Yamaha CS6x; Roland JP8080; Reason.

Luister, en oordeel zelf. (er zitten wel een paar foutjes in, maar gaat om t idee, toch?)

Heiplaat [save as]

Niet gek!

Die lead komt er wel heel wild in in het begin. Een beetje te naar mijn zin. En 't lijkt of die lead af en toe niet in sync loopt met je beats. Ik denk dat er wel wat meer variatie mag in de bas. Deze klinkt wat eentonig en hoor je nauwelijks.

Die hei-sound :o: klinkt wel geinig. Je gaat vast niet verklappen hoe/waarmee je die hebt gemaakt.

Verder boenkt het er aardig op los :biertje:

thnx

Hei sound, is een mislukte preset uit reason waar ik 1001 filters op los heb gelaten. nouja....figuurlijk dan...

Ik schrik me iedere keer weer te pletter als die lead zo onverwacht er in komt! :D Ik heb het idee dat de toonsoort van je baslijn (die op bepaald momenten niet echt meer doorkomt in de mix) niet overeenkomt met die van de rest van het nummer. Verder sluit ik me wel aan bij de opmerkingen tav de kick; die mag wel wat meer stampen. Die synthlead is wel een lekker trancegeluid. Delay is mooi. :W

Die baslijn, daar heb je idd gelijk in. Hij's gesampeld, en met me stomme kop heb ik 'm in één toonsoort gelaten. Maar hij valt gewoon in 't niets als die lead er in komt. Toch ben ik van mening dat die track iets mist. Na de climax hoor je continu de lead, met daarin tussen ruimtes (lees leegten). Ik heb 't gevoel dat daar nog iets in moet. Alleen de vraag, wat?

Ik heb al een anders stukje wat ik wil toevoegen, alleen het komt er nie van. Een soort van tussen stuk, met alleen maar bassen die door allerlei filters en effecten worden heen gejaagd. Nouja..., bijna dan....

Misschien iemand nog een idee? Of kan ik m beter op een forum plaatsen waar trance en de supersaw meer geliefd zijn.... :D

Back