hi there!!

rhodes

Rhythmatic Movements
Hoi,

Na een tijdje rondbrowsen, dan hiero mn 1e post!

Kwa muziek maken is het voor mij begonnen op de Amiga met de sample sequencers dynamic drums en protracker. Fast forward een paar jaar en inmiddels zitten we op de pc en gebruik ik wat hardware, maar voor het grootste deel softsynths en de sequencer / tracker renoise.

Daarnaast ben ik ook erg fan van het modular muziekpakket als bidule. Een echte aanrader voor als je custom audio of midi koppelingen wilt doen die met je eigen setup niet kunnen.

Kwa live externe hardware heb ik een yamaha v50 (jeey!) (big fm based workstation synth), alesis hr16b en een dr660 drumcomputer, en nog een alesis quadraverb.

De laatste tijd ben ik na het zien van wat live optredens bezig een live setup op te bouwen met externe 'fysieke' hardware. Live giggen met een muis en een computer is mij iets te zielloos.

Ten slotte een aantal van mijn muzikale helden: ozric tentacles, orb, parliament-funkadelic, rob hubbard (c64 sid), fsol, ymo, kraftwerk, cure, new order, broadcast, en natuurlijk niet te vergeten mensen als james brown, brian wilson en the original upsetter, lee 'scratch' perry.

greets,
rhodes

Baby%20Hallo.jpg

hallo zij de turtel:D

Welkom! :biertje:

Even een vraagje aan je:

"Héb je ook een Rhodes?"

:D

Welkom!!

Welkom!!

Welkom op het forum,
leuk om je eens te ontmoeten,veel succes met je muziek!!!:okdan: :okdan: :mega:
The upsetter is nog wel eens in amsterdam hoor!!
Wel altijd erg stoned die lee perry!!

Back