[zethetineenhokje!] RothZegDoeMaarKrachtKuur

D

Deleted member 18007

Guest
muziekie

met als ondertitel:
"Brominated Flame Retardants in Dust on Computers"
Kunstmest gebruikt:
Roland D2
Yamaha TX-7
SPL 127 MKII Koptelefoon
SB Audigy 2
Microsoft TalkAny ("Brominated Flame Retardants in Dust on Computers")
ACID 4.0
SoundForge

Deze laatste twee programma`s zijn alleen gebruikt om samples te knippen en om te kunnen lego-en.

Graag jullie commentaar.

:doei:

Echt wel out of the ordinary. Alleen mis ik een soort verhaallijn in dit nummer.
Qua mix kan hij wat harder en helderder. :)

Echt wel out of the ordinary
Hopelijk in positieve zin :)

Mix ben ik mee bzeig geweest en klinkt nu vetter (denk ik). Ook nog een stemsample toegevoegd. Vriend Bill zegt: "When people will look back on computers of today..." waarop een kloon van Bill uiteindelijk zegt: "Brominated Flame Retardants in Dust on Computers" dit om het meer verhaallijn te gevn 8o)

Soort van wooshgeluid en heldere tegenmelodie mioeten er nog in, waardoor het nog meer een "verhaal"wordt...ben ik gisteren bezig mee geweest, maar de eleVAta is ook afgeleverd :D

Nog meer reacties?

wow! Vind dit erg mooi. Het duistere geluid aan het begin van het nummer vond ik al lekker, waardoor ik in eerste instantie die kickdrum helemaal niet nodig vond. Na even geluisterd te hebben is die kick ook helemaal op zijn plek. Lekker duister nummer, zet gelijk een mooie sfeer neer. Complimenten! De opmerkingen van fuse tav de mix wil ik wel onderschrijven. Ga 'm zo gelijk nog een keer luisteren! :okdan:

Het is niet echt mijn muziek dus ik zal er verder niets van zeggen, maar wat ook mij opviel: erg dof en zacht. Misschien is dat doffe bedoeld, maar het volume is gewoon echt te laag: bijna alles open (op de computer + speakertjes) en nog niet lekker luisterbaar. :confused:

Hij is fijn, m0n0!
wat de mix betreft: ik vind de bassdrum wat laag missen, terwijl de sub meer een soort brom vormt, en het laag te veel dicht smeert. Dat synthlijntje is lekkerr.....!

Origineel geplaatst door Cheimoon
Het is niet echt mijn muziek dus ik zal er verder niets van zeggen, maar wat ook mij opviel: erg dof en zacht. Misschien is dat doffe bedoeld, maar het volume is gewoon echt te laag: bijna alles open (op de computer + speakertjes) en nog niet lekker luisterbaar. :confused:
Ieder zijn/haar smaak idd. Ik word nu wel nieuwsgierig wat je smaak wel is. Goed voor het referentiekader ;)

Geluid is niet OK....klopt....

..ALLES MET KOPTELEFOON GEMIXED!....

Het bonkhok ondrergaat een tijdelijke verbouwing...hopelijk volgende week weer over speakers

:dj:

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C

Geluid is niet OK....klopt....

..ALLES MET KOPTELEFOON GEMIXED!....

Ik heb met koptelefoon geluisterd, vandaar dat het bij mij wel goed klonk :D

@Hazes -> TNX :halleluja

@PH -> TNX 4 Tips :doei: SynthRiedel uit de D2 , Baslijn uit de TX7

heb de geluidskwaliteit geprobeerd aan te passen... check it op bovenstaande link :okdan:

Back