Origineel geplaatst door Pim
Ik had deze negatieve reacties niet verwacht want over het algemeen kijken mensen graag naar dingen die kapot worden gemaakt: auto cross wedstrijden, oorlogsfilms, slapstick, bokswedstrijden, oude flatgebouwen die worden opgeblazen etc.
... hehehe, van de week nog in de chat met tranen in m'n ogen zitten kijken naar de achteruitrij DAF races.
Geloof mij, daarbij vergeleken is het verpletteren van ouwe EQ's helemaal *niets*...
No animals were harmed during the shooting of this video

Enne Hanz, ik hoop dat als je weer in de buurt bent, je gewoon even koffie komt drinken. Je kunt voor de zekerheid je auto eventueel aan de overkant parkeren. [/B]
Tnx voor de tip!

Misschien was het een over-emotionele reactie, maar ik kan gewoon erg slecht tegen dingen kapotmaken en weggooien.
Volgens Freud is zoiets, geloof ik, direct herleidbaar tot anale frustratie in de vroege jeugd, wie zal het zeggen?
Wat turtel al zegt: het zal regelmatig gebeuren, zonder dat je het ziet.
Zo heb ik ooit een vakantiebaantje gehad bij een bekende Duitse electronicagigant, alwaar ik de "verschrotting" van "overbodig" magazijnmateriaal mocht verzorgen. Waar een vriend van mij 's-morgens 386 moederboards stond in te klaren, stond ik 's-middags 486 moederboards weg te smijten....

Gelukkig mocht ik van de dienstdoende chef meenemen wat ik wilde (mits voor eigen gebruik) en zodoende heb ik nog jaren uit voldoende printers, kabels en soortgelijke onderdelen kunnen putten!
Back on-topic: de video was voor mij dubbel zuur omdat ik juist op dit moment aan het nadenken ben over een tweedehands EQ'tje om m'n studiootje een beetje akoestisch acceptabel te krijgen... ach ja, het wrede lot!