Equalizer Opruimings Video

Pim

Synthgod
Klark Teknik importeur Midas Consoles Holland, (een v/d bedrijven waar ik voor werk) heeft een succesvolle inruil actie gehouden. Er werden heel veel equalizers ingeruild en die moesten natuurlijk worden opgeruimd...

Ga naar http://www.midasconsoles.nl/html/fotos-kt.html en download de video (9MB) die ik van deze leuke happening maakte.

(waarschuwing: niet voor onder de 18 )

Laatst gewijzigd:
Ik heb de directeur maar even een afkeurend berichtje gestuurd:

SPAMMEN die gast:

xxxxxx

Opmerking van de moderator: Op dit forum doen we niet aan oproepen tot mailbombs.
En al helemaal niet als je niet eens weet of je wel de goede persoon te pakken hebt.

Last edited by a moderator:
Ik zie het nut ook niet zo. En dan die zieligert met zijn reclamebord.. WTF? Deed ze zeker denken aan hun VMBO tijd ofzo..

R

lachen man die kraanwagen lijkt wel een monster, hij wagelt heel de zooi plat
dit is de toekomst van alle hardware ,alles gaat kapot

goede horrorfilm

Origineel geplaatst door sander
Ik heb de directeur maar even een afkeurend berichtje gestuurd:

SPAMMEN die gast:

Je moet bij mij wezen. Niet bij iemand die er niets mee te maken heeft.

Sander, zou je a.u.b. dit email adres willen verwijderen?
Bedankt!

Wat een sneue vertoning.
Verspilling van bruikbare dingen is zòòò 20e eeuw. :kont:

Voor mij een reden om dit soort bedrijven in de toekomst te mijden.

Origineel geplaatst door Hanz
Wat een sneue vertoning.
Verspilling van bruikbare dingen is zòòò 20e eeuw. :kont:

Voor mij een reden om dit soort bedrijven in de toekomst te mijden.

Hay

dan zal je weinig winkels inkomen hans, volgens mij gooien ze bijna allemaal wel eens wat weg
afgeschreven,kapot,overjarig,verkeerde verpakking
meestal zie je of weet je het niet

mij doet veel meer pijn, die reclame van die vleugel die naar beneden valt

en het is geod voor de economie , moet allemaal vernieuwd worden
nee wat dat betreft als je het financeel zou kunnen, moet je gewoon handel kopen
om gelijk weer weg te gooien8D

greetz turtel

Ik had deze negatieve reacties niet verwacht want over het algemeen kijken mensen graag naar dingen die kapot worden gemaakt: auto cross wedstrijden, oorlogsfilms, slapstick, bokswedstrijden, oude flatgebouwen die worden opgeblazen etc.

Dit filmpje brengt gewoon wat spectakel. Of ben ik al zo ver afgedreven dat Balkenende het over mij heeft als het over normen en waarden gaat?

No animals were harmed during the shooting of this video ;) Enne Hanz, ik hoop dat als je weer in de buurt bent, je gewoon even koffie komt drinken.
Je kunt voor de zekerheid je auto eventueel aan de overkant parkeren.

verspilling/nutteloos/onzinnig
Wat wordt er hier tegen dit filmpje geschopt !

Weet je wat pas verspilling zou zijn ?
Als ze de tijd erin gestoken zouden hebben die nodig is om enige tientallen afgeschreven equalizers weer aan de man te brengen.

1. Als die kraan diende om die dingen te verkleinen = minder plaats innemend = goedkoper transport, dan heeft hij zijn werk niet goed gedaan.
2. Als het restant gewoon naar het restafval-depot gaat is er een kans verspild om tenminste het metaal te recycleren.

Maar voor de rest: ik wil wel eens zien wat de gemiddelde mens in nl of be allemaal in zijn vuilniszak smijt... dat iemand anders misschien nog kon gebruiken.

Origineel geplaatst door Pim
Ik had deze negatieve reacties niet verwacht want over het algemeen kijken mensen graag naar dingen die kapot worden gemaakt: auto cross wedstrijden, oorlogsfilms, slapstick, bokswedstrijden, oude flatgebouwen die worden opgeblazen etc.

Dit filmpje brengt gewoon wat spectakel. Of ben ik al zo ver afgedreven dat Balkenende het over mij heeft als het over normen en waarden gaat?

No animals were harmed during the shooting of this video ;) Enne Hanz, ik hoop dat als je weer in de buurt bent, je gewoon even koffie komt drinken.
Je kunt voor de zekerheid je auto eventueel aan de overkant parkeren.

Een emotionele kwestie denk ik. Ik vond het ook zonde van die apparatuur. Als het toch weg moest, waarom dan niet een advertentie met: *Gratis* af te halen diverse soorten en maten equalizers. Waren volgens mij zo weg geweest en een hoop goodwill gekweekt. Gemiste kans...

Wat is er het nut van om equalizers in te ruilen om ze vervolgens te slopen? Geef dan gewoon korting in plaats van een inruil actie, zo kost het het bedrijf alleen maar extra geld.

... hehehe, van de week nog in de chat met tranen in m'n ogen zitten kijken naar de achteruitrij DAF races.
Geloof mij, daarbij vergeleken is het verpletteren van ouwe EQ's helemaal *niets*... ;)

No animals were harmed during the shooting of this video ;) Enne Hanz, ik hoop dat als je weer in de buurt bent, je gewoon even koffie komt drinken. Je kunt voor de zekerheid je auto eventueel aan de overkant parkeren. [/B]

Tnx voor de tip! ;)
Misschien was het een over-emotionele reactie, maar ik kan gewoon erg slecht tegen dingen kapotmaken en weggooien.
Volgens Freud is zoiets, geloof ik, direct herleidbaar tot anale frustratie in de vroege jeugd, wie zal het zeggen? :geslaagd:

Wat turtel al zegt: het zal regelmatig gebeuren, zonder dat je het ziet.
Zo heb ik ooit een vakantiebaantje gehad bij een bekende Duitse electronicagigant, alwaar ik de "verschrotting" van "overbodig" magazijnmateriaal mocht verzorgen. Waar een vriend van mij 's-morgens 386 moederboards stond in te klaren, stond ik 's-middags 486 moederboards weg te smijten.... :o:
Gelukkig mocht ik van de dienstdoende chef meenemen wat ik wilde (mits voor eigen gebruik) en zodoende heb ik nog jaren uit voldoende printers, kabels en soortgelijke onderdelen kunnen putten!

Back on-topic: de video was voor mij dubbel zuur omdat ik juist op dit moment aan het nadenken ben over een tweedehands EQ'tje om m'n studiootje een beetje akoestisch acceptabel te krijgen... ach ja, het wrede lot! :D

... over het algemeen kijken mensen graag naar dingen die kapot worden gemaakt:
<knip> bokswedstrijden </knip>

Volgens mij zijn er nog altijd meer mensen dan equalizers op deze wereld.
Deze redenering volgend is het slopen van mensen aanzienlijk minder erg dan het kapotmaken van equalizers! :P

Dit lijkt mij allemaal gewoon van tevoren afgesproken. Vind het wel een beetje apart dat een importeur van midas consoles deze vertoning laat zijn. Anno 2005 kijkt niemand er meer raar van op als iets gesloopt wordt. Zal binnenkort eens met een shovel het gebouw van de importeur binnenrijden... zou ze dan nog wel eens weer willen zien.=(

Wat een stelletje zielige stumpers zeg.Ik denk dat er in Nederland honderden verenigingen, clubs, beginnende muzikanten, jostibands e.d. zijn die graag het spul gratis op waren komen halen. En dan die zielepiet die stoer met zijn bordje op die kraan zit :confused:

Ik hoop dat dit ze een paar goede klanten gaat kosten. Ik zou er in ieder geval niet meer naar toe gaan.

Ik snap goed dat bedrijven overtollig spul weggooien, maar meestal gaat het dan om kapot of achterhaald spul wat niemand meer wil. Dit waren gewoon goede equalizers. En om het dan ook nog heel stoer op de site te zetten vind ik een beetje triest.

Back