Equalizer Opruimings Video

Misschien kunnen we deze slechte reclame even verspreiden zodat het straks bij iedere muziek liefhebber bekend is.

Even mijn contact persoon bij interface inlichten.

Mensen kunnen zich natuurlijk ook aanstellen.

Je mag toch doen met je eigen spullen wat je ermee wilt. Als ik een andromeda graag kapot wil slaan om mijn minimoog dan mag ik dat toch lekker zelf weten. (het is dat ik er geen over heb.........)

:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z

Tsja... duidelijk gevalletje van 'niet goed nagedacht'. Denk dat Midas Consoles zich wel even achter de oren zal krabben of dit wel zo'n slimme publiciteits-stunt is. Je geeft er in elk geval geen goed signaal mee af. Wat nou als ik mijn apparaat terug breng ter reparatie? Als ik dit filmpje gezien heb bedenk ik me wel twee keer voor ik het naar Midas Consoles breng. Straks wordt mijn EQtje ook gemold! Gebeurt natuurlijk niet, maar je zet met zo'n actie nou niet bepaald een professioneel imago neer van een bedrijf dat zorgvuldig omgaat met de spullen van de klant.

Denk dat de jongens er enorm veel lol aan hebben gehad, maar puur uit marketing-technisch oogpunt zou ik dit filmpje nog liever vanavond dan morgen van m'n site verwijderen. Alleen al aan deze thread kun je zien dat het heel erg veel weerstand oproept, en dat kan natuurlijk nooit goed zijn.

Just my 2 eurocents.

Hay

ik vindt het een beetje overdreven hoor die negatieve reacties
misschien typiesch nederlands(mien ben zuinig ja), is ook niet erg
we moeten uitkijken dat we geen softh land worden net als de softsynth

boy ,wat vindt ik dat land aan de andere kant van de oceaan top

het beloofde analooge land,waar de v8 nog heerst

klik hier voor mijn videoclip http://home.tiscali.nl/pianozuidholland/america.wmv

greetz turtel:peukie:

Waar waren jullie toen in Terminator II een heel gebouw werd opgeblazen?

Mogen we geen vlees meer eten omdat dat zielig en verspilling is?

Had ik mijn oude 486 computer ook niet mogen weggooien?

Staan jullie ook de hele week bij een autosloperij te demonstreren?

Heb je er ook zo'n moeite mee om een lege fles in de glasbak te gooien?

Heeft jullie Teddybeer ook heel hard gehuild toen hij werd weggegooid?

kraakgelukt08.jpg

Erg hè, deze foto...

Ik dacht dat ik met mijn veertig+ hier de ouwe lul was. Generatie 'soft' is terug... Rock 'n roll is dood. Punk ook. Hardcore heeft kennelijk nooit bestaan... Dit is de generatie die illegaal MP3tjes download maar meteen begint te janken als de rechtmatige eigenaar zijn ouwe spullen kapot maakt.

Dit is niet de Harry Potter generatie. Dit is de Harry Snotter generatie!

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Pim
Waar waren jullie toen in Terminator II een heel gebouw werd opgeblazen?

Dat was CGI

Mogen we geen vlees meer eten omdat dat zielig en verspilling is?

Verspilling is: iets weggooien, terwijl jij of iemand anders er nog plezier aan had kunnen beleven.
Het eten van vlees, mits genuttigd met smaak, is dus per definitie geen verspilling.

Had ik mijn oude 486 computer ook niet mogen weggooien?

Nee. Ga met je handen tegen de muur staan, spreid je benen en wacht tot de politie arriveert! :smeris:

Ik dacht dat ik met mijn veertig+ hier de ouwe lul was. Generatie 'soft' is terug... Rock 'n roll is dood. Punk ook. Hardcore heeft kennelijk nooit bestaan... Dit is de generatie die illegaal MP3tjes download maar meteen begint te janken als de rechtmatige eigenaar zijn ouwe spullen kapot maakt.

Ik weet niet of het een generatie verhaal is. Misschien wel.
Maar goed, als je het zo wilt spelen: "jouw generatie" is de generatie van verkwisting, koop maar raak voor een knaak, wat geeft het ook als de generaties na ons niets meer over hebben.
Materialisme in z'n meest pure vorm: flikker je oude spullen maar weg, want we kopen wel een nieuwe...
Consumeer! Consumeer!
Op is op, en wie dan leeft, wie dan zorgt.

Ben je daar nou trots op? ;)

Serieus: heeft nou niemand eraan gedacht om misschien nog een zinvolle bestemming te geven aan die ouwe apparaten?
Of mocht dat niet van Klark Technik omdat "dat de markt zou verpesten"?

En: is het niet stiekum zo dat de EQ's van Klark zo slecht zijn, dat alle 'oude' apparaten zo snel mogelijk kapot moesten?
Zodat niemand meer in een objectieve vergelijking kon zien dat "de nieuwe kleren van de keizer" eigenlijk helemaal niet zoveel voorstellen? :duivels:

Wat ik dan niet snap : quootje van de site:

Topkwaliteit "matching pair" komponenten in een zeer degelijke mechanische behuizing zorgen voor jarenlang gebruiksgemak.

Je gaat me niet wijsmaken dat de analoge techniek in 5 jaar zo hard vooruit is gegaan dat er zoveel verschil is tussen een Klark die terecht kwam onder de rups en eentje die vandaag nog in de winkel werd verkocht, behalve misschien luxe dingetjes zoals lichtjes en motorfadertjes. Verder zie ik op http://www.klarkteknik.com/press_releases/2005/images/DN370PR.jpg niks spectaculairs dat er bij is gekomen, en als ze al bekend stonden om een noise floor of stabiliteit, dan was dat bij deze oudjes ook het geval.

Tenzij ze dus allemaal van binnen het electronische equivalent zijn van een aangebrande pizza van 3 weken oud (ziet er niet uit en is niet te pruimen) zijn is het, tja, jammer. Kost het moeite om dit aan de man te brengen? Welnee, Marktplaats advertentie per stuk, komt halen voor een tientje per stuk om de stagiair aan de balie z'n uurloon te geven. Zo kwijt. We zijn toch typisch Nederlands? Heck, ik had zo'n ding defect en wel ook al willen hebben om m'n rackspace op te vullen, ziet er weer gaaf uit.

Staan jullie ook de hele week bij een autosloperij te demonstreren?

Heb je er ook zo'n moeite mee om een lege fles in de glasbak te gooien?

Heeft jullie Teddybeer ook heel hard gehuild toen hij werd weggegooid?

Autos op de sloop worden fatsoenlijk gerecycled tegenwoordig. Net zoals het glas dat de glasbak in gaat.

Mijn teddybeer was tot op de draad versleten en ook onherkenbaar. Was dus niet zo erg dat ie weg ging.

Ik mis je punt ben ik bang.

Dit is de generatie die illegaal MP3tjes download maar meteen begint te janken als de rechtmatige eigenaar zijn ouwe spullen kapot maakt.

Zeg, wat vonden de Beasty Boys eigenlijk van jullie filmpje, meneer de rechtmatige-eigenaar-die-spullen-graag-kapot-maakt-terwijl-ze-nog-wel-een-2e-leven-kan-worden-gegund?

Laatst gewijzigd:
Dit is de generatie die illegaal MP3tjes download maar meteen begint te janken als de rechtmatige eigenaar zijn ouwe spullen kapot maakt.

Wat het MP3tje betreft sluit ik me aan bij Chinetti: wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

Wat betreft rest:

- stukmaken van oude spullen die van jou zijn: stom, jammer, maar moet je zelf weten.

- kapitaalvernietiging: ach, dat zal wel meevallen. In Den Haag wordt op dagelijkse basis beduidend meer kapitaal vernietigd en daar zeuren ook veel minder mensen om dan zou moeten.

- deze publiciteitsstunt: ronduit achterlijk. Stel je eens voor dat je net een EQ hebt ingeruild en een week later zie je jouw ouwe EQ overreden worden door een graafmachine. Dan zou ik me enorm genaaid voelen. Dan had ik 'm zelf wel kunnen verkopen als Midas er toch niks mee ging doen. Of Midas had ze kunnen verkopen en de opbrengst aan een goed doel kunnen schenken. Of ze hadden een actie kunnen bedenken waarbij je korting op je nieuwe EQ zou krijgen als je met een rode clownsneus op de winkel in kwam zetten. Maar nee, in plaats daarvan vinden de heren het leuker om op puberale wijze lekker over de ingeruilde EQs heen te gaan rossen en dat breed uit te meten op hun site. Hiermee geef je echt zo'n fout signaal af: het komt echt over als "kijk ons eens lekker lol hebben met jouw ouwe troep!" Het is NOOIT, maar dan ook NOOIT slim om de klant op zo'n manier de :kont: te geven, want dat doe je eigenlijk.

Dus... dat je over ouwe gear heen rijdt, tja, ik vind het puur persoonlijk belachelijk, maar wel iets wat je zelf moet weten. Dat je dat vervolgens echter op zo'n manier als publiciteitsstunt gaat gebruiken is op z'n zachtst gezegd helemaal idioot. Nogmaals, als ik jullie marketing-adviseur was zou ik het filmpje er vandaag nog afhalen en een excuus-berichtje namens de directeur plaatsen en maar bidden dat de schade aan je imago meevalt. Ik zou er in elk geval nu wel 20x over nadenken voor ik apparatuur bij Midas zou kopen.

WTF????!!!!!!!!

WTF????!!!!!!!!

NOu ja ik kan 1 ding zeggen : als die equalizers allemaal nog werkten vind ik dit IDD ronduit bespottelijk!
:stupid :stupid :kont: :kont:

Alleen als ze ALLEMAAL niet meer te repareren zouden zijn, zou ik het niet erg vinden...

Je gaat toch geen dingen kapot maken die nog gewoon WERKEN ????
..geef ze dan weg aan buurthuizen of kleine podia ofzo....

En nu komt het mooiste:

En nu komt het mooiste:

Van de Midas site:

Men kon een oude eq inruilen op een nieuwe DN-370 waarbij Midas consoles Holland 1000 Euro teruggaf voor de oude eq.
Binnen 3 weken waren alle 195 beschikbare KT DN-370’s uitverkocht en werd deze actie zeer succesvol afgesloten.
Op de foto’s kan men de stapel ingeruilde eq’s zien waarbij het bizar te noemen is dat er een aantal eq’s nieuw in doos werden ingeruild.

Ik hoop stiekem dat er tenminste één verstandig persoon bij Midas aanwezig was, die op z'n minst de NIEUW IN DOOS apparaten een zinvolle bestemming heeft weten te geven? :o:

Ik zie hier de humor ook niet van in.

Vorig jaar heb ik een microfoon ingeruild bij een soortgelijke actie van Audix. Ik zou me flink genaaid voelen als ik zou weten dat ze op zo'n manier m'n oude mic hadden gesloopt terwijl ik misschien m'n neefje of wie dan ook er nog een groot plezier mee had kunnen doen.

Ik dacht dat bij dit soort gelegenheden die oude spullen gewoon naar de 3e wereld gingen ofzo, (zoiets als bij gered gereedschap), maar dat blijkt dus een naieve gedachte...

en na het slopen in een gewone vuilcainer met die oude zooi had je veel mensen blij kunnen maken gvd

Dit is niet de Harry Potter generatie. Dit is de Harry Snotter generatie!

Als je bovenstaande echt meent zou ik maar eens gauw wat gaan doen aan die flauwe filmpjes van je.
Over soft gesproken8)

Misschien wordt het een keer tijd dat we alle Triumph Legend TT's laten overrijden door een tank ofzo.8)

Back