sander
_
Misschien kunnen we deze slechte reclame even verspreiden zodat het straks bij iedere muziek liefhebber bekend is.
Even mijn contact persoon bij interface inlichten.
Even mijn contact persoon bij interface inlichten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Pim
Waar waren jullie toen in Terminator II een heel gebouw werd opgeblazen?
Mogen we geen vlees meer eten omdat dat zielig en verspilling is?
Had ik mijn oude 486 computer ook niet mogen weggooien?
Ik dacht dat ik met mijn veertig+ hier de ouwe lul was. Generatie 'soft' is terug... Rock 'n roll is dood. Punk ook. Hardcore heeft kennelijk nooit bestaan... Dit is de generatie die illegaal MP3tjes download maar meteen begint te janken als de rechtmatige eigenaar zijn ouwe spullen kapot maakt.

Staan jullie ook de hele week bij een autosloperij te demonstreren?
Heb je er ook zo'n moeite mee om een lege fles in de glasbak te gooien?
Heeft jullie Teddybeer ook heel hard gehuild toen hij werd weggegooid?
Dit is de generatie die illegaal MP3tjes download maar meteen begint te janken als de rechtmatige eigenaar zijn ouwe spullen kapot maakt.
Dit is de generatie die illegaal MP3tjes download maar meteen begint te janken als de rechtmatige eigenaar zijn ouwe spullen kapot maakt.
te geven, want dat doe je eigenlijk.
![]()
Erg hè, deze foto...
Men kon een oude eq inruilen op een nieuwe DN-370 waarbij Midas consoles Holland 1000 Euro teruggaf voor de oude eq.
Binnen 3 weken waren alle 195 beschikbare KT DN-370’s uitverkocht en werd deze actie zeer succesvol afgesloten.
Op de foto’s kan men de stapel ingeruilde eq’s zien waarbij het bizar te noemen is dat er een aantal eq’s nieuw in doos werden ingeruild.

....waarbij Midas consoles Holland 1000 Euro teruggaf voor de oude eq
Ik dacht dat ik met mijn veertig+ hier de ouwe lul was. Generatie 'soft' is terug... Rock 'n roll is dood. Punk ook. Hardcore heeft kennelijk nooit bestaan... Dit is de generatie die illegaal MP3tjes download maar meteen begint te janken als de rechtmatige eigenaar zijn ouwe spullen kapot maakt.
Dit is niet de Harry Potter generatie. Dit is de Harry Snotter generatie!