• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Polysix in topstaat koop/ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Likwidz

Music Please...
Eigenlijk met pijn int hart, maar ik wil weer eens wat anders in de studio, dus bij deze voor de liefhebber:

Mijn zo goed als nagelnieuwe P6!

Ik heb hem in 2002 van een andere liefhebber gekocht die eerste eigenaar was, maar zijn studio opruimde. Dit exemplaar heeft nooit batterij schade gehad, batterij is op tijd vervangen dus schone printplaten en volledig werkende functies. Verder mooie witte toetsen etc. Dit is heel wat aangezien ik ervoor 2 andere P6's heb gehad en daar waren wat mankementjes aan vanwege de batterij die gelekt had.

Ik heb de Polysix toen gekocht voor 375 euro en mocht je hem willen kopen dan wil ik dit er ook voor hebben. Ik sta ook open voor ruilvoorstellen. Wel redelijk aub. Iets analoogs of een rack synth, laat maar horen...

FF een fotootje:

Attachments

• p6-hi-001_500px.jpg
    p6-hi-001_500px.jpg
    174,5 KB · Bekeken: 89
...en verkocht! Deze unieke P6 heeft een nieuw baasje! Veel plezier ermee!

deze

kan

op

slot

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back